AndroidHealthClinic

wat is het nut van stackers/fatburners naast een goed cut-dieet?

Surfboy zei:
Ik ben een leek in dit soort zaken maar volgens mijn weten is het lichaam zou gebouwd dat het eerst begint met de afbraak van minder noodzakelijke dingen. Dus van minder belangrijk naar belangrijk, gerangschikt zou dit geven; KH's, vet en spieren.

En dat je spieren afbreken zal pas in een latere fase optreden, wat ook logisch is door de lage inname van KH's, daarom de nood aan eiwitten. Je kan BB's niet vergelijken met gewone mensen, dus ook wetenschappelijke proeven kunnen in vraag gesteld worden.

BB is een sport waar je uit moet leren door het te doen, en waar je vooral raad kunt halen uit mensen met ervaring uit die wereld.

Ga naar een dietiste en vraag om af te vallen en droog te staan, je resultaat zal veel minder zijn dan als je naar een dietiste gaat met ervaring in de BB-wereld.

:o Heb ik eigenlijk wel iets nuttigs neergezet?

Zal wel niet maar vond het al lang gelede dat ik nog iets gepost had. :D

PS: Ik ga nu trainen! ;)

Ja hoor, simpel maar very to the point.

Leuke discussie hierzo... ben even in archief aan het spitten.
Is ephedrine nu verbannen of niet? Begrijp uit het nieuws dat in NL nu ook ephedra verbannen wordt en in de VS alleen ehedrine?
Ik heb even mijn buik (letterlijk) vol van ephedrine.. het lijkt er op dat ik chronisch te weinig kcal gegeten heb en door ECA mezelf op de been hield. Gevolg: bevattelijker voor ziektes en nu dus door een onbenullige bacterie (ofschoon, het gaat wel om Staphylococcus aureus, die om haar resistentie tegen AB berucht is).
Maar goed: ik blijf erbij (en BC heeft daarin gelijk) dat chronisch gebruik geen schade oplevert. Als ik IETS fout gedaan heb, was het wel om stopdagen in te lassen. Daardoor kreeg ik te veel last van de acute nevenverschijnselen, die overigens niet onplezierig waren: nl. barstensveel energie. grappig om mee te maken hoe ik, die een hekel aan huish. klusjes heeft ineens driftig de ramen gaat lappen ed.

Overigens: ben zelf meer gecharmeerd van guggul (beinvloedt je schildklierhormoonfunctie) en yohimbine (doet ook leuke dingen voor je coïtusleven, maar alleen indien transdermaal gebruikt, de pillen doen niet veel).

Groetjes

Espi (net ontslagen uit ziekenhuis... tips over hoe ik mijn spierverlies staande kan houden nu ik nog 6 wkn niet mag trainen, fietsen, bukken etc. zijn welkom: helaas 4 kg spier verloren op de 5 kg gewichtsverlies :( )

Zijn stackers in de party scene niet die vervangers van coke?

Terug
Naar boven