STRNGR
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 161
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg
Hoeveel verdiend dat?

OT; Student International Business en ik werk bij als Fitness instructeur. Vind het erg leuk

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel verdiend dat?

je bent "vertegenwoordiger".
Manager is enkel voor kaderleden. Probeer niet altijd zo belangrijk te doen.
Tegenwoordig is een wc-madam een "sanitair manager", een verkoopster een "sales manager", een vuilnisman een "ecologisch manager" en een vertegenwoordig een "account manager".
, het is de naam die het bedrijf aan mijn functie koppelt..Heeft niks te maken met belangrijk doen...je bent "vertegenwoordiger".
Manager is enkel voor kaderleden. Probeer niet altijd zo belangrijk te doen.
Tegenwoordig is een wc-madam een "sanitair manager", een verkoopster een "sales manager", een vuilnisman een "ecologisch manager" en een vertegenwoordig een "account manager".
Wijsneus, het is de naam die het bedrijf aan mijn functie koppelt..Heeft niks te maken met belangrijk doen...
Overigens vindt ik vertegenwoordiger niet correct voor het geen wat ik doe...Beheer een aantal grote landelijke accounts en verder zie ik de meeste bedrijven maar 3/4 keer en dan is het weer klaar..Tenzij er meerwerk uit komt...
Een vertegenwoordiger zie ik meer als iemand die elke 2 of 3 weken langs gaat bij dezelfde bedrijven..Heb ik zelf ook gedaan..
Maar je hebt deels wel gelijk, geef het beestje maar een naam!

avg;5606438 Overigens ook niet helemaal werkloos omdat ik eergisteren aangenomen ben en maandag kan beginnen.[/QUOTE zei:Dat is dan wel weer een goede zaak he! Gefeliciteerd!
tuinman dus

). Maar dat iemand zich geen account manager mag noemen vind ik ook weer wat overdreven. Je handelt contacten met klanten af. Vertegenwoordiger is zo jaren '70. Bovendien begrijpt iedereen wereldwijd wat account manager betekent.in...
Sales Manager.
Op zich ben ik ook geen voorstander van de inflatie op titels. In de VS heet iedereen Vice President (mijn Amerikaanse collega die precies hetzelfe doet als ik heet Vice President business consulting of zoiets). Maar dat iemand zich geen account manager mag noemen vind ik ook weer wat overdreven. Je handelt contacten met klanten af. Vertegenwoordiger is zo jaren '70. Bovendien begrijpt iedereen wereldwijd wat account manager betekent.
Sales Manager.
Op zich ben ik ook geen voorstander van de inflatie op titels. In de VS heet iedereen Vice President (mijn Amerikaanse collega die precies hetzelfe doet als ik heet Vice President business consulting of zoiets). Maar dat iemand zich geen account manager mag noemen vind ik ook weer wat overdreven. Je handelt contacten met klanten af. Vertegenwoordiger is zo jaren '70. Bovendien begrijpt iedereen wereldwijd wat account manager betekent.
+1
Ben Project engineer/ leider en QC engineer
en doe het graag