mistah
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Dat steekt toch tegen !?
Als ik 10 kilo bestel, bestel ik een beetje van alle smaken... Lekker afwisselen !!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat steekt toch tegen !?
Als ik 10 kilo bestel, bestel ik een beetje van alle smaken... Lekker afwisselen !!

Vanille is de lekkerste... heb één keer banaan gehad (wel van een ander merk hoor), niet te zuipen!!
En ik heb nu aardbei van XXL... ook niet echt mijn ding eigenlijk.![]()

Big Ass Lover whey ... alleen in choco!
Handtekening is pas gewijzigd, uiteraard ga ik vook XXL whey instant vanilleshakes van powersupplements zijn erg goed
1 schep 30 eiwitten puur isolaat
die smaakt wel echt super lekker, die hebben ze bij mij op de sportschool!
ik had al een jaar lang ofzo geen whey meer gekocht maar gisteren heb ik alles ff uitgezocht bij de sponsers van dbb en wat andere online winkels en
kwalitatief is powersupplements gewoon de beste en niks of misschien een paar euro duurder als de rest (omdat de kwaliteit ook veel beter is).
die whey concentraat is veel mindere kwaliteit en je kan er puisten van krijgen. bij powersupplements is het 100% whey isolaat en dat is goeie whey waar je dus ook geen puistjes ofzo van krijgt.
gisteren dus bij powersupplements besteld![]()
ik had al een jaar lang ofzo geen whey meer gekocht maar gisteren heb ik alles ff uitgezocht bij de sponsers van dbb en wat andere online winkels en
kwalitatief is powersupplements gewoon de beste en niks of misschien een paar euro duurder als de rest (omdat de kwaliteit ook veel beter is).
die whey concentraat is veel mindere kwaliteit en je kan er puisten van krijgen. bij powersupplements is het 100% whey isolaat en dat is goeie whey waar je dus ook geen puistjes ofzo van krijgt.
gisteren dus bij powersupplements besteld![]()
Psst, als je klaar bent met ON en XXL hebt getest deel dan effe je bevindingen mee.Mine => On Whey Double Rich Chocolate !
DIt zijn m'n laatste 2 potten, dus vanaf dan... Gewoon XXL ! (schijnt goed te zijn, en heb hun pro 80, en die is écht supééér !!)