Fitness Seller

Wat is je favo WHEY proteine

Qua prijs/kwaliteit ligt Powersupplements hoog in m'n schuif. Na iets van 10 potten te hebben besteld in m'n "carriere" van 2,5kg, de vanillesmaak beu gekomen en nu eens ergens anders bestellen.

Vind het zelf wel jammer want Powersupplements blijft een superwinkel en blijf ik nog steeds aanraden aan anderen.

Toch goed om te horen Stancke, bedankt voor de complimenten. En ergens anders proberen is niks mis mee als de smaak je gaat tegenstaan! Als je nog eens besteld maar even om samples vragen, we hebben nu 6 varianten met de kokos er bij, wellicht binnenkort zelfs 7!

Jaap :)

Toch goed om te horen Stancke, bedankt voor de complimenten. En ergens anders proberen is niks mis mee als de smaak je gaat tegenstaan! Als je nog eens besteld maar even om samples vragen, we hebben nu 6 varianten met de kokos er bij, wellicht binnenkort zelfs 7!

Jaap :)

Het is ook met een wrang gevoel hoor want ik weet dat de service van bestellen naar levering gewoon perfect is. Die whey bij jullie is qua samenstelling en prijs/kwaliteit gewoon super alleen steekt de smaak wat tegen na al die potten:D

Het is ook met een wrang gevoel hoor want ik weet dat de service van bestellen naar levering gewoon perfect is. Die whey bij jullie is qua samenstelling en prijs/kwaliteit gewoon super alleen steekt de smaak wat tegen na al die potten:D

Ik stuur je vandaag een whey sample kokos, choco en bos-aardbei op! ;)

Jaap

scivation whey vanile - lekker, goedkoop en van goede kwaliteit, een nadeel hij lost nie heel goed op
xxl wei isolaat banaan - lekker, redelijk goedkoop en van uitstekende kwaliteit en lost perfect op

Pure whey protein isolate - Power Supplements

Superprijs, goede kwaliteit en goede smaak...

Power supplements/ Whey isolaat bosaardbei. Lost goed op, smaakt lekker en herstel is super. Momenteel mijn nummer 1.

Ik heb zelf altijd Elite Whey van Dymatize en dan de green apple. Goeie smaak en lost super op.

Power Supplements!

Prijs/kwaliteit de beste, ik neem de choco :meal:

Terug
Naar boven