AndroidHealthClinic

Wat is je favo WHEY proteine

Heb tot nu toe ook alleen maar bij powersupplements gekocht. 7Kilo opgedronken tot nu toe :D

Heb besloten toch maar voor XXL te gaan vanwege toenemende bedreigingen (lees: prijs :heart:)
Wat is trouwens het verschil tussen Proteine 80 en Whey Instant?
En krijg je ook mooie goodies bij een bepaald bedrag? shakebekers kan ik mooi gebruiken :D

Isopure is imo een superieure whey eiwit, kunnen maar weinig eiwitten aan tippen,alleen jammer dat de prijs zo duur is.
Daarnaast moet een eiwitsupplement niet zwaar op de maag liggen en de verhouding amino's moeten ook hoog liggen.
XXL in dit geval gezien kwaliteits/prijsverhouding staat bovenaan mijn lijstje.
Als je je calorieen net als mij flink omhoog moet schroeven, dan jaag je wel een emmertje van 5 kilo er zo door heen in een paar weken.

Pfffff gaan we weer. Zijn al 100 topics over. En in alle 100 topics komt de naam whey protien instant van xxl het meeste voor.. ;)

antwoord of antwoord niet klaar.
als je het zo erg vind wrm sgrijf je dan iets.
die zinne die je hebt gemaakt kon je liever iets heel snels zegge welke je gebruikt.
pfff

antwoord of antwoord niet klaar.
als je het zo erg vind wrm sgrijf je dan iets.
die zinne die je hebt gemaakt kon je liever iets heel snels zegge welke je gebruikt.
pfff
Brutale spelling, ouwes.

Ik had laatst whey gainer van powersupplements gekocht, banaan smaak. Die shit is niet te zuipen. Smaakt behoorlijk chemisch. Stacker W van sportfood.nl smaakt daarintegen erg goed.

je weet toch

Brutale spelling, ouwes.

Ik had laatst whey gainer van powersupplements gekocht, banaan smaak. Die shit is niet te zuipen. Smaakt behoorlijk chemisch. Stacker W van sportfood.nl smaakt daarintegen erg goed.

ik weet niet wat jij brutaal vind.
wat ik brutaal vind is dat iemand iets vraagt en dat je dan loopt onzin te prate zoveel tops en dit dat.
zotezien ben ik jonger dan jou ouwe jij hoort thuis te liggen op de bed:P
met speentje in je MOND

Isopure is imo een superieure whey eiwit, kunnen maar weinig eiwitten aan tippen,alleen jammer dat de prijs zo duur is.
Daarnaast moet een eiwitsupplement niet zwaar op de maag liggen en de verhouding amino's moeten ook hoog liggen.

Pure Whey Protein Isolate is ook 100% isolaat. Bevat nog minder lactose en kost minder dan de helft. :D

Brutale spelling, ouwes.

Whey Isolate Gainer is zoals de naam al doet vermoeden een weightgainer en past misschien niet in dit topic aangezien het over whey gaat ;) Gezien de vrije vorm BCAA's die er in zitten is het eigenlijk een gainer voor de hardcore sporters die maximaal resultaat willen en een BCAA-smaakje niet erg vinden. Ik vind hem zelf erg lekker, dus zo zie je maar weer, smaken verschillen.

*edit: zonder voorgaande reacties lijkt dit een bump. :rolleyes:

Brutale spelling, ouwes.

Banaan is haast van niets te zuipen denk ik, onlangs nog een pot van bijna 2,5kg XXL Instant op de vuilhoop gegoooid wegens misselijkmakend slecht.

Favo proteïne moet ik nog steeds tegenkomen, ik vind al die zooi per definitie slecht, maar het ene is "minder slecht" dan het andere.

XXL Whey choco is tot nu toe de lekkerste.

Whey van XXL natuurlijk. Heb begrepen dat er binnenkort 4 nieuwe smaken bijkomen.. Die schijnen echt super lekker te zijn..

Syntrax matrix verlopig :D omdat het gewoon lekker is en werkt wel vind ik

supplements.nl

XXL!!!!

waarom? omdat ik 5 euro korting krijg van René elke keer als ik XXL ophemel.

Pfffff gaan we weer. Zijn al 100 topics over. En in alle 100 topics komt de naam whey protien instant van xxl het meeste voor.. ;)

sportfood.nl

... hehe nee XXL nutrition.

XXL, omdat die perfect met water te mengen is zonder een vreemde smaak te krijgen.

xxl

net 10 kilo whey vanille ingeslagen:cool:

XXL is goed, maar bij mij op de sportschool hebben ze Nature's Best en die vind ik eigenlijk nog lekkerder.

XXL Whey choco!! Goede smaak en mixt super... :D

Vanille is de lekkerste... heb één keer banaan gehad (wel van een ander merk hoor), niet te zuipen!!
En ik heb nu aardbei van XXL... ook niet echt mijn ding eigenlijk. :(

Instant van XXL uiteraard, choco!

:D Handtekening is pas gewijzigd, uiteraard ga ik vook XXL whey instant vanille

XXL Whey choco is tot nu toe de lekkerste.

Whey van XXL natuurlijk. Heb begrepen dat er binnenkort 4 nieuwe smaken bijkomen.. Die schijnen echt super lekker te zijn..
XXL whey lijkt me duidelijk:P

Syntha en xxl(banaan) zijn toch wel erg lekker.

LOL syntha? Is dat whey?

Ik zie hem bij bodylab.

Ongelooflijk lekker en volledig vrij van suikers en slechte vetten. Dat is Syntha-6; het eiwit supplement van BSN!

En dan vervolgens 4,5% suiker bij de ingrediënten :p Zal best lekker smaken al die vetten en suikers. :brew:

Met-Rx Supreme Whey Protein

Qua prijs/kwaliteit ligt Powersupplements hoog in m'n schuif. Na iets van 10 potten te hebben besteld in m'n "carriere" van 2,5kg, de vanillesmaak beu gekomen en nu eens ergens anders bestellen.

Vind het zelf wel jammer want Powersupplements blijft een superwinkel en blijf ik nog steeds aanraden aan anderen.

Terug
Naar boven