kast88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfffff gaan we weer. Zijn al 100 topics over. En in alle 100 topics komt de naam whey protien instant van xxl het meeste voor..![]()
Brutale spelling, ouwes.antwoord of antwoord niet klaar.
als je het zo erg vind wrm sgrijf je dan iets.
die zinne die je hebt gemaakt kon je liever iets heel snels zegge welke je gebruikt.
pfff
Brutale spelling, ouwes.
Ik had laatst whey gainer van powersupplements gekocht, banaan smaak. Die shit is niet te zuipen. Smaakt behoorlijk chemisch. Stacker W van sportfood.nl smaakt daarintegen erg goed.

Isopure is imo een superieure whey eiwit, kunnen maar weinig eiwitten aan tippen,alleen jammer dat de prijs zo duur is.
Daarnaast moet een eiwitsupplement niet zwaar op de maag liggen en de verhouding amino's moeten ook hoog liggen.

Brutale spelling, ouwes.
Ik had laatst whey gainer van powersupplements gekocht, banaan smaak. Die shit is niet te zuipen. Smaakt behoorlijk chemisch. Stacker W van sportfood.nl smaakt daarintegen erg goed.
Gezien de vrije vorm BCAA's die er in zitten is het eigenlijk een gainer voor de hardcore sporters die maximaal resultaat willen en een BCAA-smaakje niet erg vinden. Ik vind hem zelf erg lekker, dus zo zie je maar weer, smaken verschillen.
Brutale spelling, ouwes.
Syntrax matrix verlopigomdat het gewoon lekker is en werkt wel vind ik
dat is geen wheyXXL!!!!
waarom? omdat ik 5 euro korting krijg van René elke keer als ik XXL ophemel.
Pfffff gaan we weer. Zijn al 100 topics over. En in alle 100 topics komt de naam whey protien instant van xxl het meeste voor..![]()
XXL, omdat die perfect met water te mengen is zonder een vreemde smaak te krijgen.
XXL is goed, maar bij mij op de sportschool hebben ze Nature's Best en die vind ik eigenlijk nog lekkerder.
Vanille is de lekkerste... heb één keer banaan gehad (wel van een ander merk hoor), niet te zuipen!!
En ik heb nu aardbei van XXL... ook niet echt mijn ding eigenlijk.![]()
Handtekening is pas gewijzigd, uiteraard ga ik vook XXL whey instant vanille
XXL whey lijkt me duidelijkWhey van XXL natuurlijk. Heb begrepen dat er binnenkort 4 nieuwe smaken bijkomen.. Die schijnen echt super lekker te zijn..

Pure Whey Protein Isolate is ook 100% isolaat. Bevat nog minder lactose en kost minder dan de helft.![]()
. Snap ook niet waarom ze dat low carb noemen, zit gewoon nog 2 gram koolhydraten per 30 gram in. 
Ongelooflijk lekker en volledig vrij van suikers en slechte vetten. Dat is Syntha-6; het eiwit supplement van BSN!
Zal best lekker smaken al die vetten en suikers.