Fitness Seller

Wat is jullie ervaring met EPL??

• Topic Starter Topic Starter
Godsamme, stond vandaag op de weegschaal, weer 1,3kg dr bij! is al 6,5kg in 4weken en 2 dagen!!

hieruit kunnen we concluderen dat de gear o.a EPL gewoon gaat als een beest!

Sterk als een os! :D

Godsamme, stond vandaag op de weegschaal, weer 1,3kg dr bij! is al 6,5kg in 4weken en 2 dagen!!

hieruit kunnen we concluderen dat de gear o.a EPL gewoon gaat als een beest!

Sterk als een os! :D

Welke spullen neem je nu dan precies.. Dbol van EPL en wat pak je nog meer?

Je gaat iig lekker :thumbs:

Ik heb Dianabol van EPL, ik had nog Dianabol van GS half potje erbij, (heb ik gedeelt met iemand van mn Gym.)

En kzet Test E van GG ew.

De Winstrol heb ik in het begin gebruikt, niets te klagen.

Nolva werkt ook als een tiet (niet letterlijk) :D

Clomid ook, alle sides die je ook maar kan bedenken met clomid.

Proviron idem, alle sides en benefits ;)

Gaat zeer lekker gab!!!

Hmm net 3e inject gezet.
In de rechterbil helemaal nergens last van?!

Khad de vloeistof ook even opgewarmt van te voren.
Vreemt, want nu voel ik nix en in de linkerkant voelde ik precies waar die geinjecteerd had??

ben pas klaar met een kuurtje van 6 weken 50mg ed winstrol van epl en was zeker niet ontevreden. kilo of 3 zwaarder geworden en een stukje droger en sterker. was de eerste keer dat ik winstrol heb gepakt, maar dat kan ik zeker nog wel eens doen.:D

GODVER!!
Eerst al die schouder, nu ben ik vanaf gisteravond al stront misselijk!

Kan dit van de AAS komen? Of heb ik gewoon wat verkeerds gegeten, want kheb deze buikpijn nog nooit gehad. Alsof het klopt met steken. PFFF!

Is het echt je buik of je lever? Kameraad van me krijgt ook altijd last van buik/hoofd etc. van de tabs... Hoeft in dit geval niet zo te zijn hoor!!!

Het is niet aan 1 kant zeg maar, echt gewoon in de onderkant van mn buik. Duurt al langer dan 15uur deze ongein!

Pfff! ga vandaag nii trainen..
Ben deze week maar 3x geweest nog SHIT!!

Kantoch zijn dat je lichaam nogal heftig op het spulletje reageert.. Zolang het uit te houden is zou het even aanzien.

Ik ging minder goed op de EPL dianabol, gozer op mn gym ook niet super, dus ga weer terug naar GS of GG mochten ze tezijnertijd met tabs komen.

Op zich vreemd want methandrostenolone is methandrostenolone, of het nu in bier is opgelost of in een tablet is geperst. ???

Pijn heeft tot vandaag nog aangehouden..

Het is nu weg, laatste dagen hele strip aan paracetamol weggevroten. Morgen weer eens even kijken hoe et gaat met trainen en mn gewicht.. kheb niet super goed gegeten afgelopen 2-3dagfen i.v.m die buikpijn.

Pijn in mn schouder is geminimaliseerd, volgens sommige op de sportschool zou het beginselen kunnen zijn van slijmbeursontsteking. Rust was hun advies anders word het chronisch zeiden ze.

NEEEEEJ he!

net gefitnessed, 2KG KWIJT!!!!
Krijg je dr van.. 3x getraint deze week, 3dagen slecht gegeten. Hoppa weg 2kg.

Kheb dan wel flink geskit voor ik ging trainen maar toch!
Kan er wel om janke bij wijze van spreke..

Pijn in mn schouder is ook nog vollop aanwezig..
Volgens mij kan ik het kuurtje wel vergeten..

NEEEEEJ he!

net gefitnessed, 2KG KWIJT!!!!
Krijg je dr van.. 3x getraint deze week, 3dagen slecht gegeten. Hoppa weg 2kg.

Kheb dan wel flink geskit voor ik ging trainen maar toch!
Kan er wel om janke bij wijze van spreke..

Pijn in mn schouder is ook nog vollop aanwezig..
Volgens mij kan ik het kuurtje wel vergeten..

Van even niet trainen val je niet af wel van slecht eten en stress... als je het weer oppakt zitten die kilo's wat waarschijnlijk liters zijn er zo weer aan..

Khoop dat je gelijk hebt Hardgainers, hier word je namelijk echt ongelukkig van..

Is gewoon vocht man, maak je er niet druk om, komt er zo weer bij. Trouwens, een kinesist bezoeken kan ook altijd helpen met je schouder. Moet ik nu namelijk ook doen. Ze wrijft het dan gewoon wat los zodat de slechte stoffen beter afgevoerd kunnen worden (ofzo).

Is gewoon een beetje vocht inderdaad zit er binnen 2 dagen weer aan.:p

Terug
Naar boven