AndroidHealthClinic

Wat is jullie ervaring met EPL??

oo oo oo, wat een ongeduldig pikkie ben je ook he! Dat doen zoveel mensen! Vinden ze dat ze er niet hard genoeg op gaan omdat ze geen 1 kilo per week maar 2 kilo per week willen aanzetten, en dan gaan ze maar andere dingen erbij spuiten :(

Ik kan alleen maar een post van het begin erbij pakken toen je ineens die test erbij ging zetten.

Trickster, sorry dat ik het zeg, maar je hebt geen enkel idee van kuren!

• Topic Starter Topic Starter
En toch heb ik al 10kg gepakt.
Moet nog paar weken.

Gaat heerlijk

met elkaar

10KG is geweldig bro, hoeveel weken loopt je kuur nog?

Morge begint week 7.
Ik heb hele tijd zitten twijfelen tussen 10 of 12 weken.

Mn Dianabol is al op haha. Ik heb nu nog Test E en trenbolone allebei van GG.

Ik kan de kuur evengoed nog doortrekken naar 12weken, maar daar heb ik niet genoeg Test meer voor, dus denk dat ik hem op 10weken houd. Anders zit ik alleen Tren te spuiten de laatste 2 weken.

Suggesties?

Ps: Ik moet even zeggen dat ik merk dat injects eigenlijk helemaal niet zo erg zijn als men vaak denkt! De mentale drempel ligt gewoon hoog. Ik heb maar 1x een inject gehad die goed zeer deed. In mn linkerbil was dat, kon er een kleine week niet op zitten! Sindsdien alleen maar in mn rechterbil gezet, nergens last van! Gaat lekker :D

En tijdens de kuur is het een gelijklopende/stijgende grafiek. Zo sta je paar dagen stil en dan KLATS krachtexplosie en sta je gelijk weer 1 tot 1,5kg dr bij!

Lekker 10 weekjes doen en dan stoppen, niet doorkloten met te weinig spullen..

dus 2-3weekjes doorgaan op Tren only is geen optie?

het is zowieso al geen beste optie om ze tegelijk te stoppen. test altijd 2 weken door laten lopen op 19nor variant ivm herstel axis.

-rodge

Ik blijf maar groeien zeg!
Weer een kilo dr bij!

Wat een topspul zeg!
Voel me dr ook echt super bij.

het is zowieso al geen beste optie om ze tegelijk te stoppen. test altijd 2 weken door laten lopen op 19nor variant ivm herstel axis.

-rodge

Dus als je bv 10 weken Tren zet, herstel je beter wanneer je hierbij 12 weken Test zet, ipv 8 weken Test?
Dit snap ik niet helemaal, kun je deze mening onderbouwen?

Iron

Hmm..

Ik heb dit weekend 2dagen later als normaal een spuitje gehaald..
Kan dit kwaad?

Dit keer spoot er gewoon een straaltje bloed uit!
Ik voelde er nix van, maar toen de naald eruit ging,spoot er gewoon straaltje uit, hele achterkant van mn broek onder et bloed ???

Adertje of haarvaatje geraakt denk ik..
Maargoed, 250test en 400Tren gezet gister.

gewicht moet ik nog tjekken.. kheb sinds donderdag niet meer gekeken.

En tijdens het aspireren kwam er geen bloed mee?

neej alleen toen de naald eruit ging

210703411.jpg

Fotootje dan maar

nette fysiek maar je rechterarm is wel bijna dubbel zo groot als de linkse........:rolleyes:

Terug
Naar boven