AndroidHealthClinic

Wat is jullie ervaring met EPL??

Bezoekers in dit topic

Dat wat je kwijt ben geraakt is gewoon vocht, daarom vond ik deze post helemaal niks zeggen:
Godsamme, stond vandaag op de weegschaal, weer 1,3kg dr bij! is al 6,5kg in 4weken en 2 dagen!! hieruit kunnen we concluderen dat de gear o.a EPL gewoon gaat als een beest!

Je moet je niet zo blind staren op kilos, die zeggen namelijk niks.
Alhoewel ik 12 dagen in me kuur zat, 3 kilo had gewonnen en toen ook ziek werdt, een week niet getrainend/geinjecteerd/gegeten heb maar ik sta nog steeds op 3 kilo winst.
Het ligt gewoon aan de gear die je neemt. Bij die van jou is bijna de helft van je gains tijdelijk...
 
hoe staat het ermee trickster? weer wat positiefs te melden?? :D
 
Yep ben ook benieuwd ouwe gab hoe het er met de kuur voorstaat!!!
 
ik heb afgelopen vrijdag voor het laatst gefitnessed!

ik zou niet weten hoe het ervoor staat.
Mn Schouder doet nog steeds zeer, dus ik denk aan slijmbeurs ontsteking.

Ik moet vanaf afgelopen maandag elke dag werken.
Dus kan nu sowieso minder fitnessen.. Zie de situatie beetje somber in.

Ik ga morgen weer even trainen en dan ga ik even kijken..
Thanx voor de intresse.
 
Volgens mij helpt je motivatie je ook niet echt he?!
Bijna iedereen hier werkt en traint, valt het niet goed te combineren bij jouw werk ofzo?
Van die schouders is wel k*t, uiteraard!

Til die motivatie van de grond, en sleep je reet die gym in, succes! :D
 
Volgens mij helpt je motivatie je ook niet echt he?!
Bijna iedereen hier werkt en traint, valt het niet goed te combineren bij jouw werk ofzo?
Van die schouders is wel k*t, uiteraard!

Til die motivatie van de grond, en sleep je reet die gym in, succes! :D

Werk? :scratch:
 
Normaal was het gewoon school tot uur of 2 -3 en dan lekker fitnessen.
Eten en douchen en dan had ik de avond voormezelf.

Nu is het werken tot 17:30, 18:15 thuis. Eten en dan even fitnessen.
terwijl savonds al zo irritant is. Druk en dus alles bezet.

Heb een nieuwe vriendin sinds paar dagen, dus daar moet ik savonds ook soms heen. Woensdag avond geef ik les. En mn schouder doet gewoon zeer bij alles wat ik train. Dusjah op moment ziet het er sip uit.

Ik had vorige week voor het laatst op de weegschaal gestaan en toen had ik 6,5kg in 4,5 gepakt. Denk dat ik wel iets terug gevallen ben aangezien ik ook minder vaak kan eten op mijn werk.

Ik hou jullie op de hoogte!
 
Koppie omhoog gab. Van die schouder is natuurlijk zwaar klote maar de meeste onder ons werken en dat moet geen invloed hebben op je eten bro...
 

Enige wat ik op mn werk doe is internetten, maar het blijft werk... :(

Ontopic:
Het moet echt wel te combineren zijn: Werken eten en trainen, bijna iedereen doet het zo..
Liefde.. Tja.. Liefde hoeft maar een paar minuten te duren toch... :cool:
Trainen en eten is tijdens de kuur veel belangerijker!
Neuken ook, maar het mag niet ten koste van je gains gaan, uiteraard..

Toen ik nog echt hard aan het werk was (bouw), toen nam ik, buiten mn pauze's om, mn brood gewoon mee de werkvloer op, zo makkelijk als dat!
 
Extreme Powerlifting bedoel je? Zo ver ben ik nog niet.
 
Je zal toch wat verkeerd gedaan hebben met zetten die 2 ject. van de 1eject had je helemaal geen last zag ik.. als je niet tegen de test e kan of het spul is niet steriel had je meteen bij de 1e ject al problemen gehad..

Tenzij het een bacteriele infectie met een lange ester is :lol:
 
Ey mannen,

Ik heb gisteren weer effe geknalt.
Borst en Schouders, GOEDE nieuws is:
Al mn gewicht is terug + 0.2kg haha. Daar werd ik super blij van want mn totale winst staat nu op 7kg!

Mindere nieuws is, mn schouder..
Tijdens trainen was het niet hinderlijk.
Maar vandaag! Oeii voel em wel weer goed zitten!!
k*t k*t K-U-T schouder!

Kracht was nog heerlijk aanwezig, dus al met al wel goed nieuws over het algemeen.
Kwilde vandaag biceps/triceps gaan doen vanavond, maar gaat niet lukken, dus dan word het zaterdag en/of zondag weer trainen.

Grtz
 
Vandaag weer inject gehad.
Kheb er nu ook wat Tren van GG bijgezet.
 
Vandaag weer inject gehad.
Kheb er nu ook wat trenbolone van GG bijgezet.

Je moet niet zomaar tijdens je kuur spullen erbij gaan zetten, je moet vanaf het begin je keuzes maken en niet ineens van spullen veranderen. Dit komt iniedergeval heel onervaren over. Je moet duidelijke keuzes maken aan het begin van je kuur. Straks ga je nog vertellen dat je geen nolvadex of clomid kan krijgen bij jou in de buurt. Maak keuzes en hou je daarbij en ga niet ineens dingen erbij zetten dat schiet niet op.
 
Vandaag weer inject gehad.
Kheb er nu ook wat trenbolone van GG bijgezet.

Indd eerst aan de dianabol.Toen wat test erbij en nu wat tren erbij.
Hoe lang ben je van plan te gaan kuren?
Gaat het allemaal niet hard genoeg?Een andere reden zie ik niet waarom je het erbij zou zetten.
 
Deca had ik gesnapt in combinatie met die schouderproblemen. Maar tren maakt je ook veel sterker waardoor je de boel nog meer gaat belasten.
 
Ik ben ook erg benieuwd vanwaar deze switch?
 
Back
Naar boven