Fitness Seller

Wat is mijn vet percentage?

Zou ik niet zoveel mee inzitten als ik jou was :O, ik zou dringend wat meer gaan eten en massa bouwen

12-13% denk ik.

14-15%

Beetje onduidelijke foto. Maar ik gok 11 a 12.

Weinig definitie. Weinig spiermassa. Door je skinny lichaam lijkt je vet% aan de lage kant, maar dit gaat toch best wel tegenvallen.

Vet% zal rond de 13% liggen. Niet dat het boeit, want zelfs al had je nu 8%. Je hebt veel te weinig massa. Er is geen massa die valt te showen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt iedereen.

Ik heb 7 maanden getraind zonder voedingschema, trainingschema 2-3x per week en ben rond 8 kilo aangekomen. Ik moest m'n vetpercentage weten omdat ik met een clean bulk dieet ga beginnen. Het gaat me veel geld kosten maar het is het waard, denk ik.

Veel geld?
Vertel.

Laatst bewerkt:
Post eens een normale foto man.

Eiwitten z'n duur en ik ben pas 17 dus ik moet rond 200-300 euro aan voeding uitgeven dat is veels te veel voor mij. Binnenkort krijg ik studiefinanciering dus dan kan ik wel betalen )

Eiwitten zijn duur? Kost geen kloot man. Vlees is duur.
Met een eurootje of 150 per maand kan je je helemaal klemvreten.

Olie
brinta
melk
kwark
brood
whey
groente
rijst
pizza
pasta

kost allemaal geen kloot. Gewoon geen bier geen snoep en geen chips halen.

Eiwitten z'n duur en ik ben pas 17 dus ik moet rond 200-300 euro aan voeding uitgeven dat is veels te veel voor mij. Binnenkort krijg ik studiefinanciering dus dan kan ik wel betalen )
Grootste excuus ooit. Er is zoveel goedkope voeding, en ik weer zeker dat jij niet ALLES zelf hoeft te betalen. Alsof jij op 17 jarige leeftijd ook je eigen brood en avondmaaltijd moet betalen.:rolleyes:

Eiwitten zijn duur? Kost geen kloot man. Vlees is duur.
Met een eurootje of 150 per maand kan je je helemaal klemvreten.

Olie
brinta
melk
kwark
brood
whey
groente
rijst
pizza
pasta

kost allemaal geen kloot. Gewoon geen bier geen snoep en geen chips halen.

Ik ben allergisch voor lactose :( dus ik moet het met vlees en noten doen ... En klopt het dat als je bijvoorbeeld de lactose eiwitten niet in je lichaam krijgt dat je dan minder spier massa kan kweken?

Laatst bewerkt:
nee hoor.. Weinig definitie .. zal wel rond 14% zijn hoor..
Ook is het een onduidelijke foto maar volges mij is het tog niet zo laag als jij denkt.

ik heb nergens verteld hoe laag zijn vp is, maargoed, ik zit zelf op 15 en ik heb wel wat meer vet. dnek dat die 11/12 is.

maar met zo een lichaam moet je je niet eens zorgen maken over je vp TS, ga lekker treenen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben allergisch voor lactose :( dus ik moet het met vlees en noten doen ... En klopt het dat als je bijvoorbeeld de lactose eiwitten niet in je lichaam krijgt dat je dan minder spier massa kan kweken?

Zit er lactose in whey? micellar bevat iig wel lactose
En zonder melk kan je prima spier aankomen. Kost je alleen wat meer.

Laatst bewerkt:
gaat wel goed met de huidige jeugd, :o

geeft de studiefinanciering al bij voorbaat uit aan voedsel omdat ie gaat trainen

ben je straks 30, gezakt voor een schoolom dat je in de sportschool zat
ben je gedemotoveerd en hebt een dikke volgevreten pens
en betaal je 15 jaar lang 40 euro per maand omdat je ooit wou trainen

ps whey op waterbasis kun je prima innemen bij lactose intollerantie. geeft je toch je eiwitten. maardta kost ook weer wat geld. zou een aanvullende studiefinanciering aanvragen:D

Terug
Naar boven