roma43
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 9%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ik niet zoveel mee inzitten als ik jou was :O, ik zou dringend wat meer gaan eten en massa bouwen
Eiwitten z'n duur en ik ben pas 17 dus ik moet rond 200-300 euro aan voeding uitgeven dat is veels te veel voor mij. Binnenkort krijg ik studiefinanciering dus dan kan ik wel betalen )
Grootste excuus ooit. Er is zoveel goedkope voeding, en ik weer zeker dat jij niet ALLES zelf hoeft te betalen. Alsof jij op 17 jarige leeftijd ook je eigen brood en avondmaaltijd moet betalen.Eiwitten z'n duur en ik ben pas 17 dus ik moet rond 200-300 euro aan voeding uitgeven dat is veels te veel voor mij. Binnenkort krijg ik studiefinanciering dus dan kan ik wel betalen )

Eiwitten zijn duur? Kost geen kloot man. Vlees is duur.
Met een eurootje of 150 per maand kan je je helemaal klemvreten.
Olie
brinta
melk
kwark
brood
whey
groente
rijst
pizza
pasta
kost allemaal geen kloot. Gewoon geen bier geen snoep en geen chips halen.
dus ik moet het met vlees en noten doen ... En klopt het dat als je bijvoorbeeld de lactose eiwitten niet in je lichaam krijgt dat je dan minder spier massa kan kweken?nee hoor.. Weinig definitie .. zal wel rond 14% zijn hoor..
Ook is het een onduidelijke foto maar volges mij is het tog niet zo laag als jij denkt.
Ik ben allergisch voor lactosedus ik moet het met vlees en noten doen ... En klopt het dat als je bijvoorbeeld de lactose eiwitten niet in je lichaam krijgt dat je dan minder spier massa kan kweken?