XXL Nutrition

Wat is mijn vet percentage?

• Topic Starter Topic Starter
gaat wel goed met de huidige jeugd, :o

geeft de studiefinanciering al bij voorbaat uit aan voedsel omdat ie gaat trainen

ben je straks 30, gezakt voor een schoolom dat je in de sportschool zat
ben je gedemotoveerd en hebt een dikke volgevreten pens
en betaal je 15 jaar lang 40 euro per maand omdat je ooit wou trainen

ps whey op waterbasis kun je prima innemen bij lactose intollerantie. geeft je toch je eiwitten. maardta kost ook weer wat geld. zou een aanvullende studiefinanciering aanvragen:D

Ik ga ook nog 3000 lenen voor voedsel en rijbewijs haha

Lactose hoeft er je niet van te weerhouden om goed op je voeding te letten.
Ik had dit vroeger ook maar kwam tijdje terug achter dat ik eroverheen gegroeid was.
Goed uitzoeken welke whey je moet hebben want ze zijn niet allemaal met lactose. natuurlijk moet je het dan innemen met water of sojamelk.

• Topic Starter Topic Starter
Lactose hoeft er je niet van te weerhouden om goed op je voeding te letten.
Ik had dit vroeger ook maar kwam tijdje terug achter dat ik eroverheen gegroeid was.
Goed uitzoeken welke whey je moet hebben want ze zijn niet allemaal met lactose. natuurlijk moet je het dan innemen met water of sojamelk.

Uh waar kun je sojamelk kopen? Heb het nog nooit in me leven gedronken...

Vroeger was het echt een hel om te vinden.. Maar tegenwoordig is het eigenlijk wel overal te koop. Ik gebruik voornamelijk het melk alpro. Is een hoop van te vinden. Ik waarschuw je alvast dat het wel smerig is op het begin, maar alles went gelukkig ;)

Whey isolaat zou praktisch geen lactose bevatten..
Smijt dat in water of eventueel sojamelk.

Goede isolaat bevat zelfs geen lactose, lactose is een goedkope zoetstof die tegenwoordig in te veel producten gebruikt word. Althans dat is wat de diëtiste mij vertelde.

Ik zat te denken aan 12-13% man :)

Terug
Naar boven