AndroidHealthClinic

Wat kan ik nog meer op mijn brood gooien?

Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik is appelstroop ga proberen!
Maar zitten daar niet veel suikers in?

Een begeleider op de sportschool zei dat aardbeien jam ook goed is, klopt dat?
(ik heb er mijn twijfels over)
ja zit redelijk wat suiker in / 100g , maar die 15gram die je er smeert maakt niet zoveel uit, zeker als het sochtens is.
jam is beetje het zelfde verhaal eigenlijk, vaak alleen veel bewerkt en toegevoegde suikers enzo. Zelfgemaakte/natuurlijke jam kan je prima op je brood doen ook, voor de kh dan (net als appelstroop) eiwit/vet haal je er niet uit ofc.

kwark of brinta doe ik altijd op mijn brood

@vrounieluutje Lol, ik vat hem niet. het enigst wat ik vraag is meer mogelijkheden op brood en jij begint over training uhh, i am confused.;)

@Moppa

[afbeelding niet meer beschikbaar]

xD

gewoon worst, kaas enz enz niet zo moeilijk doen :p zolang het geen hagelslag of ritsels zijn zit je wel goed

Smeerkaas, cottage cheese, kalkoenfilet, schouder/achterham, runderrookvlees, vis (vers of uit blik), ei...

Slankie smeerkaas:

voedingswaarde per 100 g:
energie: 553 Kj (132 Kcal)
eiwitten (g): 17,5
koolhydraten (g): 0,0
vetten (g): 7,0

Tartaar, rosbief, rookvlees, gebakken/gekookt ei met druppie mayo, tomaat met augurk, je kan het zo gek niet bedenken....

valt te zien wat je extra wilt opnemen
eiwitten :
- kip,kalkoen,tonijn,ham,rosbief,... (gwn alle soorten vlees(let wel op hoe vettig het vlees is)
-alle soorten kazen (ook weer opletten hoe vettig deze zijn),eieren
vetten:
-pindakaas,vettige kazen en vettig vlees.
koolhydraten:
-voor goede koolhydraten zou ik het niet goed weten maar dat zit al verwerkt in je bruin brood...
-En als je dan een beetje fructose wilt plak je er gewoon een banaan tussen :D

Ten slotte kan je voor extra smaak er een paar groentjes bij doen zoals : salade , komkommer , tomaat , wortel,... (zit toch tamelijk veel water en vitaminen in)

Ik weet, maar ik wil iets op brood fl*kkeren wat wel een beetje "goed" voor je is.
bijv, kipfile voor koolhydraten en pindakaas voor de onverzadigde vetten? (kheb eigenlijk geen idee waar pindakaas goed voor is xD)

Haha, dat zei me pa ook al xD
Lijkt me eerlijk gezegt niet erg lekker:p

Het begon slecht maar eindigde goed:D

Meen je dit nou serieus of ben je echt zo achterlijk?

Probeer snee brood - kaas-3 sneeen kipfilet- ei- snee brood.

jammie

Rookvlees, af en toe eens makreel

Die Garlan smeerkaas met plakken komkommer!.. LoveIT:D

Je bent 16 jaar en je traint er ook nog bij. Dude pompen met die kcals zou me niet druk maken om vetten alleen zorgen voor genoeg eiwitten en niet teveel suiker. Je kunt zonder vet te worden nog heerlijk van alles eten dus lekker worst en kaas en eieren naast je kip filet en ander mager vlees. Smaakloze rijst en gekookte kipfilet komen nog wel als je ooit gaat cutten over 10jaar!

kipfilet voor carbs?

ga je goed man, jij zal ver komen. :thumbup:

Dacht je van runder hamburgers als je goeie heb en je bakt ze zonder boter bv in grillpan valt dat alles mee met de vetten.

Laatst bewerkt:
snap niet dat hier mensen zijn die nog brood eten.
Brood is voor mij junkfood.
verdiep je maar eens in brood hoeveel rotzooi erin zit, en dan heb ik het nog niet eens over de hoeveelheid zout er in brood zit.
teveel zout = vetopslag
teveel zout = spierweefsel afbraak.

neem gewoon bakjes rijst mee met daardoor heen stukjes kip of kalkoen.
(om maar een voorbeeld te noemen)
eet zo clean mogelijk en verdiep je in voeding.

Laatst bewerkt:
Dacht je van runder hamburgers als je goeie heb en je bakt ze zonder boter bv in grillpan valt dat alles mee met de vetten.
Tartaar -> (Mager Runder)Gehakt -> (Runder)Hamburgers

ik was toevallig gister bij de AH eens op de etiketjes aan het kijken, en tussen tartaar en hamburgers zit echt een groot verschil in hoeveelheid vet.

mij eerst citeren en daarna verwijderen, ik kan dat terug zien, ''FuzzyBastard''.

really ja ik had het zelf niet goed gelezen :p gelukkig op tijd gezien;)

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

:d

Terug
Naar boven