WoenselDekker
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 109kg
- Vetpercentage
- 28%
Hallo,
Ik ben nu bijna 3 maanden bezig met meer sporten en gezonder eten.
Dit gaat goed, ben al +- 11 kg lichaamsgewicht kwijt. (waarschijnlijk nog meer vet aangezien ik zichtbaar spier ben aangekomen)
Nu vroeg ik mij of ik nog dingen kan veranderen of toevoegen aan mijn voeding/supplementen.
Training
Op dit moment train ik volgens het DTP principe (http://www.bodybuilding.com/fun/dtp-week-1-day-1.html):
Maandag: Fitness + daarna uur korfbaltraining
Dinsdag: Fitness + daarna uur tennisles
Woensdag: Fitness + daarna half uur tot uur zwemmen
Donderdag: Fitness + daarna korfbal training
Vrijdag: soms fitness, soms niks. S'avonds vaak bier drinken
Zaterdag: 6 tot 8 uur Fysiek werk (orderpicken)
Zondag: korfbalwedstrijd
Voeding
Qua voeding ben ik drastisch veranderd. Voorheen at ik bijna alleen maar junkfood (kapsalon,friet,pizza enz.) en overdag weinig, maar als ik at was het croissantjes of frikadelbroodjes ofzo.
Nu eet ik overdag bruin brood met kipfilet/kalkoenfilet en af en toe pindakaas.
Als avond maaltijd eet ik vaak pasta of rijst of noodles of gebakken aardappeltjes. Daarbij kipfilet of biefstuk of extra mager gehakt en heel soms vis (koolvis of panga). Pastasaus maak ik zelf van verse groente en kruiden, rijst of noodles eet ik met wokgroenten en een sausje (conimex ofzo).
Als tussendoortje eet ik vaak tosti's van bruinbrood met cottage cheese en kipfilet.
Supplementen
De supplementen die ik op dit moment gebruik zijn;
Whey perfection BFshop (direct na de training)
PWO Strong BFshop (half uurtje voor fitness)
Verder eet ik iedere avond voor het slapen een bak kwark met een handje noten/muesli.
Dus mijn vraag is nu, wat zou ik moeten veranderen of wat kan ik toevoegen? (fatburners bijv. en welke dan) Ik wil het wel lekker houden om het vol te houden, dus die sausjes bij het avond eten hou ik er wel in.
Alvast bedankt!
Ik ben nu bijna 3 maanden bezig met meer sporten en gezonder eten.
Dit gaat goed, ben al +- 11 kg lichaamsgewicht kwijt. (waarschijnlijk nog meer vet aangezien ik zichtbaar spier ben aangekomen)
Nu vroeg ik mij of ik nog dingen kan veranderen of toevoegen aan mijn voeding/supplementen.
Training
Op dit moment train ik volgens het DTP principe (http://www.bodybuilding.com/fun/dtp-week-1-day-1.html):
Maandag: Fitness + daarna uur korfbaltraining
Dinsdag: Fitness + daarna uur tennisles
Woensdag: Fitness + daarna half uur tot uur zwemmen
Donderdag: Fitness + daarna korfbal training
Vrijdag: soms fitness, soms niks. S'avonds vaak bier drinken
Zaterdag: 6 tot 8 uur Fysiek werk (orderpicken)
Zondag: korfbalwedstrijd
Voeding
Qua voeding ben ik drastisch veranderd. Voorheen at ik bijna alleen maar junkfood (kapsalon,friet,pizza enz.) en overdag weinig, maar als ik at was het croissantjes of frikadelbroodjes ofzo.
Nu eet ik overdag bruin brood met kipfilet/kalkoenfilet en af en toe pindakaas.
Als avond maaltijd eet ik vaak pasta of rijst of noodles of gebakken aardappeltjes. Daarbij kipfilet of biefstuk of extra mager gehakt en heel soms vis (koolvis of panga). Pastasaus maak ik zelf van verse groente en kruiden, rijst of noodles eet ik met wokgroenten en een sausje (conimex ofzo).
Als tussendoortje eet ik vaak tosti's van bruinbrood met cottage cheese en kipfilet.
Supplementen
De supplementen die ik op dit moment gebruik zijn;
Whey perfection BFshop (direct na de training)
PWO Strong BFshop (half uurtje voor fitness)
Verder eet ik iedere avond voor het slapen een bak kwark met een handje noten/muesli.
Dus mijn vraag is nu, wat zou ik moeten veranderen of wat kan ik toevoegen? (fatburners bijv. en welke dan) Ik wil het wel lekker houden om het vol te houden, dus die sausjes bij het avond eten hou ik er wel in.
Alvast bedankt!