manmanman
Heb vroeger ook zo nog een tijd getraind
tot ik tot de conclusie kwam dat er echt wel een of andere factor moest zijn dat spiergroei tegenhield...
Op die moment ben ik beginnen opzoeken over bb.
Ja buiten de wiet waren er nog dingen die moesten afgeschaft worden maar om ff in te gaan op je wiet gebruik
Bodybuilden draait erom om veel te eten, een goede trainingsprikkel te geven (wat leidt tot spierscheurtjes waar je lijf door meer TESTOSTERONPRODUCTIE zal op reageren) en natuurlijk minstens 7 a 8 uur te slapen per nacht. Joints roken bevorderen de slaap ( enorm want na 6 jaar dag in dag uit te blowen word ik nu eeeeelke nacht nog wakker omdat ik gestopt ben, de eerste maanden 5 tot 6 keer per nacht...) nouja, hoe langer dat die slaapproblemen aanhielden, hoe meer motivatie ik kreeg om verder te stoppen met die ****ing onzin waardoor je sociaal leven en portemonee sterk dalen .
Dus waar waren we, het is bevorderend voor de slaap(tenzij je ermee stopt, maar waarom stoppen als je er meer door eet denken velen...), voor de eetlust en om problemen te relativeren en minder agressief te zijn...
Ooit al nagedacht van waar agressie komt? hoofdzakelijk van veel testosteronproductie in combinatie met persoonlijke conflicten.
Toen ik er begon over op te zoeken las ik een onderzoek van thc toediening op een aap die hoogstwss meer testosteronproductie als ons zal hebben.
Resultaat was dat 1 dosering thc(1joint dus) genoeg was om de TESTOSTERON productie met 60 procent te doen dalen voor meer dan 24 uur.
Denk je er nu anders over? Al eens bedacht wat je spiergroei zou geweest zijn indien je niet had geblowt?

Moet ik je nog meer vertellen?
Veel succes met stoppe jonge, het is een hele taak, zeker als je een tijd dagelijks hebt geblowt, als je niet stopt geef je toe dat BB niet je passie is + dat je een thc verslaving hebt...