MuscleMeat

Wat laat nog te eten?

• Topic Starter Topic Starter
Denk persoonlijk dat daar de meningen nogal over verdeeld zijn

Maargoed. Gewoon een bakje kwark ofzo is wel verantwoord. Trouwens niet echt iets om je druk over te maken als ik je stats zo zie

Laatst bewerkt:
Als ik jou stats zo zie wordt het tijd om flink te gaan eten en meer te gaan tillen. Die honger komt dus goed uit. Je eet te weinig.

Blowen is qua gezondheidsredenen sterk af te raden. En het zal hoogstwaarschijnlijk je conditie negatief beïnvloeden.

Edit: Jij krijgt 's avonds honger en dat kan goed liggen aan dat je overdag veels te weinig eet.

Wat eet over de gehele dag?

Laatst bewerkt:
maak anders wat broodjes met kip fillet ofzo voor 's avonds dat doe ik ook altijd.

maak anders wat broodjes met kip fillet ofzo voor 's avonds dat doe ik ook altijd.

Heb ik ook gedaan en dan vlak voor ik ging slapen. alleen heb der wel een pensje van gekregen die er af moet natuurlijk. Dus vlak voor het slapen gaan not done.

dus nog een extra maaltijd op bijvoorbeeld 21:00u, en dan bijvoorbeeld om 22:30u nog een bak kwark?

Juist.

En zeker wanneer je 's avonds traint. Om de 2,5/3 uur eten.

18:00 Avondmaal
21:00 Maaltijd: 4 boterhammen, kwark
23:30 (voor slapen): Eiwit: Kwark/tonijn/kipfilet/protein 80 etc.

's avonds niet eten bestaat niet voor een bodybuilder.

eet een uur later?zal ook al schelen

Nee.. laat maar

Laatst bewerkt:
Als ik jou stats zo zie wordt het tijd om flink te gaan eten en meer te gaan tillen. Die honger komt dus goed uit. Je eet te weinig.

Blowen is qua gezondheidsredenen sterk af te raden. En het zal hoogstwaarschijnlijk je conditie negatief beïnvloeden.

Edit: Jij krijgt 's avonds honger en dat kan goed liggen aan dat je overdag veels te weinig eet.

Wat eet over de gehele dag?

Kijk mijn log, ik eet niet te weinig

Juist.

En zeker wanneer je 's avonds traint. Om de 2,5/3 uur eten.

18:00 Avondmaal
21:00 Maaltijd: 4 boterhammen, kwark
23:30 (voor slapen): Eiwit: Kwark/tonijn/kipfilet/protein 80 etc.

's avonds niet eten bestaat niet voor een bodybuilder.

Bedankt, ga mijn voeding aanpassen.

eet een uur later?zal ook al schelen

Dat gaat niet, teveel honger om 6 uur als ik thuis kom.

Kijk mijn log, ik eet niet te weinig

Je voedingsschema ziet er wel okey uit idd. Je hebt al aardig wat gegained zie ik. Netjes man! Op het eerste gezicht in je stats vind ik je namelijk licht voor je lengte. Maar je komt van 65 kg?

Je BF% blijft gelijk of hoe zit dat?

Anders zou ik gewoon proberen meer te eten als ik jou was.

Misschien kun je overwegen om:
- Havermout erbij te gooien
- 15.15 ook eiwitten te gaan eten
- over de hele dag wat meer te variëren in eiwitbronnen
- wat meer groenten erin

Ach, er kan nog een hoop gebeuren man. Je doet het goed iig als ik je progressie bekijk. Nogmaals netjes!

En als je honger hebt kun je eventueel om de 2 uur eten. Jij zet zo te zien lastig vet aan, dus lekker veel eten lijkt me verstandig.

Good luck.

Je voedingsschema ziet er wel okey uit idd. Je hebt al aardig wat gegained zie ik. Netjes man! Op het eerste gezicht in je stats vind ik je namelijk licht voor je lengte. Maar je komt van 65 kg?

Je BF% blijft gelijk of hoe zit dat?

Anders zou ik gewoon proberen meer te eten als ik jou was.

Misschien kun je overwegen om:
- Havermout erbij te gooien
- 15.15 ook eiwitten te gaan eten
- over de hele dag wat meer te variëren in eiwitbronnen
- wat meer groenten erin

Ach, er kan nog een hoop gebeuren man. Je doet het goed iig als ik je progressie bekijk. Nogmaals netjes!

En als je honger hebt kun je eventueel om de 2 uur eten. Jij zet zo te zien lastig vet aan, dus lekker veel eten lijkt me verstandig.

Good luck.

Allereerst bedankt voor je reactie,
Kom inderdaad van 65,3kg af, ben dus aardig was gegaint. Maar ik weet mijn BF% niet, heb geen meter. dus heb hem maar op de eerste meting (6%/5%) laten staan.

- Havermout lust ik helaas niet vandaar de ontbijtgranen + boterhammen.
- 15.15u ga ik denk ik gekookte eieren toevoegen iets in die richting, moet ik nog eventjes naar kijken.
- Ik wil wel varieren, maar ik lust vrij weinig haha, dus ik ben al blij dat ik dit makkelijk naar binnen krijg, en gelukkig gain ik er lekker op, dus dat scheelt een hoop.
- Ik eet alleen 's avonds bij mijn avond eten groeten, omdat ik niet zo'n fan ben van groente. Maar ik zal er eens naar gaan kijken, want er zijn natuurlijk wel groenten die ik lust :)

Ben pas 4 maandjes bezig, dus het gaat opzich niet verkeerd kwa kilo's.

Bedankt voor je hulp iig, ik ga er naar kijken.

wat is dit nou voor gezever ?

zie niet waarom je niet savonds lekker ken blowen het bevoorderd zelfs je eetlust

Wat betreft bodybuilden, betekent een reductie in prestaties minder massaopbouw en dus een slechtere fysiek. Roken vernietigt lichaamscellen en dus ook spiercellen. Hoe je het ook bekijkt het is altijd slecht.

Ontopic: Ik zou inderdaad die kwark lekker eten voordat je naar bed gaat en gewoon 's avonds nog wat eiwitten eten evt met een paar gram kh. Dus gewoon een boterham met kipfilet ofzo.

Laatst bewerkt:
Slotje op dit topic graag :)

Onnodig gepost hier.

Als je hard traint en je leert jezelf aan om elke dag veel te eten. Dan krijg je vanzelf honger als je dan niet eet. Daar heb je geen drugs voor nodig hoor ;)!

Oftewel kappen met blowen!!

manmanman
Heb vroeger ook zo nog een tijd getraind
tot ik tot de conclusie kwam dat er echt wel een of andere factor moest zijn dat spiergroei tegenhield...
Op die moment ben ik beginnen opzoeken over bb.
Ja buiten de wiet waren er nog dingen die moesten afgeschaft worden maar om ff in te gaan op je wiet gebruik
Bodybuilden draait erom om veel te eten, een goede trainingsprikkel te geven (wat leidt tot spierscheurtjes waar je lijf door meer TESTOSTERONPRODUCTIE zal op reageren) en natuurlijk minstens 7 a 8 uur te slapen per nacht. Joints roken bevorderen de slaap ( enorm want na 6 jaar dag in dag uit te blowen word ik nu eeeeelke nacht nog wakker omdat ik gestopt ben, de eerste maanden 5 tot 6 keer per nacht...) nouja, hoe langer dat die slaapproblemen aanhielden, hoe meer motivatie ik kreeg om verder te stoppen met die ****ing onzin waardoor je sociaal leven en portemonee sterk dalen .
Dus waar waren we, het is bevorderend voor de slaap(tenzij je ermee stopt, maar waarom stoppen als je er meer door eet denken velen...), voor de eetlust en om problemen te relativeren en minder agressief te zijn...
Ooit al nagedacht van waar agressie komt? hoofdzakelijk van veel testosteronproductie in combinatie met persoonlijke conflicten.
Toen ik er begon over op te zoeken las ik een onderzoek van thc toediening op een aap die hoogstwss meer testosteronproductie als ons zal hebben.
Resultaat was dat 1 dosering thc(1joint dus) genoeg was om de TESTOSTERON productie met 60 procent te doen dalen voor meer dan 24 uur.
Denk je er nu anders over? Al eens bedacht wat je spiergroei zou geweest zijn indien je niet had geblowt?:)
Moet ik je nog meer vertellen?
Veel succes met stoppe jonge, het is een hele taak, zeker als je een tijd dagelijks hebt geblowt, als je niet stopt geef je toe dat BB niet je passie is + dat je een thc verslaving hebt...

Laatst bewerkt:
Oke.. thanks voor je verhaaltje. maar ik rook lekker rustig door, en ik zie wel wat er van me terecht komt :)

Nouja, wat ik in het begin deed toen ik nog niet volledig wou stoppen voor BB was
tijdens schoolperiode vollenbak trainen , gezond leven en op voeding letten. En tijdens de vakanties constant scheel wezen, eten wat ik wou, uitgaan zoveel ik kon...
Enja, dat was wel nog een leuk evenwicht waarmee ik ook vooruitgang boekte.
Maar eenmaal je addicted bent aan spiermassaontwikkeling besef je dat er geen beter drugs bestaat om je constant goed, zelfzeker EN GEZOND te voelen...
Allesinds veel succes met trainen en blowen:p

Terug
Naar boven