AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

New computer!

Nee dat voel je niet ;) je voelt alleen een prikje als die enorme scherpe en lange naald je ader in gaat. :)

Heb wel s nagedacht over bloeddoneren, alleen vraag me af of me trainingen er niet onder lijden met minder bloed in je lichaam xD Weet niet hoelang het duurt voordat het bloed weer terug is aangemaakt.

Volgens mij nemen ze iets van een halve liter per keer.

K*t Rijst :')

Heb wel s nagedacht over bloeddoneren, alleen vraag me af of me trainingen er niet onder lijden met minder bloed in je lichaam xD Weet niet hoelang het duurt voordat het bloed weer terug is aangemaakt.

Volgens mij nemen ze iets van een halve liter per keer.

In het algemeen heeft een bloeddonatie weinig effect op het functioneren. Donoren wordt wel verzocht om na de afname nog even te rusten en wat te drinken: men kan zich direct na de afname wat duizelig voelen. Ook kan men de ervaring hebben dat men zich de rest van de dag wat "flauw" voelt. Inspannend werk of zwaar sporten kan dan beter vermeden worden de eerste 12 uur na de afname. De meeste bloedbanken laten donoren de eerste 30 minuten na donatie in de kantine plaatsnemen en een snack en verfrissing nemen, zodat ze kunnen herstellen.
Het lichaam gaat na afname weer nieuw bloed maken. Het volume van het bloedplasma is na ongeveer 12 uur weer op het oude peil, het bloedplasma en de bloedplaatjes zijn binnen enkele dagen aangevuld, de rode bloedcellen zijn na enkele weken vervangen, en het ijzergehalte is na circa twee maanden hersteld.

bron: wikipedia

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat mijn dag goed maakte:
- Studeren gaat redelijk vooruit
- Kledij van XXL Nutrition is zonet aangekomen (vestje + tanktop) :)
- SEFFES WEER NAAR DE GYM OM EEN KNALTRAINING TE DOEN!!!

eerste dag gewerkt bij callcenter, keiharde faal soms maar wel target gehaald :)

heehehhe 1 maand volgehouden zonder te junken = klaar met cutten nu. Dunno wat me bf nu is, maar kheb 's ochtends een dikke sixpack :) Maar dat telt natuurlijk niet, omdat iedereen wat droger is in de ochtend.. denk gewoon ligt doorcutten/cleanbulken nu ofzo, vandaag voor het eerst in 1 maand wel gejunkt, ****ing buikpijn nu doe ik nooit meer

Vandaag weer begonnen met creatine/beta alanine. Weer eens tijd om wat PR's te zetten!!

Zag er opzich wel goed uit stukje droger, maar schijt me shirts gingen iets losser zitten dus nooit goed.

In het algemeen heeft een bloeddonatie weinig effect op het functioneren. Donoren wordt wel verzocht om na de afname nog even te rusten en wat te drinken: men kan zich direct na de afname wat duizelig voelen. Ook kan men de ervaring hebben dat men zich de rest van de dag wat "flauw" voelt. Inspannend werk of zwaar sporten kan dan beter vermeden worden de eerste 12 uur na de afname. De meeste bloedbanken laten donoren de eerste 30 minuten na donatie in de kantine plaatsnemen en een snack en verfrissing nemen, zodat ze kunnen herstellen.
Het lichaam gaat na afname weer nieuw bloed maken. Het volume van het bloedplasma is na ongeveer 12 uur weer op het oude peil, het bloedplasma en de bloedplaatjes zijn binnen enkele dagen aangevuld, de rode bloedcellen zijn na enkele weken vervangen, en het ijzergehalte is na circa twee maanden hersteld.

bron: wikipedia

oh dat scheelt, zie hier wel s in het centrum zo'n bloodonor ding staan. Maakt het uit als je creatine en andere zooi gebruikt?

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 18:30 ----------

OT:

Trailer GTA V <3<3<3

Een dikke vette kaart. BAM!!

Helaas, die plek is al bezet (L), geen plek voor een 3e

Terug
Naar boven