XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

hahaha vandaag echt een MyMindIsFullOfShit.jpg moment xD Ik deed dus een pyramide training met bankdrukken, van hoog naar laag gewicht zonder pauzes(soort van superset dus).

Op mijn laatste set zat ik dus op een miezerige 40KG(dus 2 schijven van 10KG, ziet er beta uit...). Ik haalde dus met veel moeite 8 reps met 40KG... En toevallig kwam net een ecto binnen, terwijl ik die laatste moeizame set deed met 40kg xD Hij keek me toch aan... lol alsof ik ****ing slap was... Dus hij zo stoer vragen ''Mag ik even tussendoor?'' Met zo'n toon van ''Ik laat wel even zien hoe het moet''. hahahaahah dus hij, heel stoer naar de schijvenrek lopen, pakte met een volle grijns 2 schijvjes van 5KG op, en liep stoer naar mij toe en deed die 2 schijvjes van 5KG op de stang xDDDD. Hij bankte dus 50KG en vond zichzelf dus heel wat omdat hij ''meer dan mij drukte'', hij haalde net 6 reps op 50KG en vond zichzelf gelijk heel wat beter dan mij...:(

Hij had dus niet door dat ik een pyramide training deed:( Aghja, ik gun hem zijn momentje van glorie wel!:o

wtf Hoody zit jij curacao z'n tijd?

OT: alweer goede avond gehad... damn ben zo gelukkig

weer een boos prive berichtje gehad over die pannekoek in me sig!
Dacht dat die grap onderhand nu wel bekend was! :D
Heerlijk!! :D

vraagje, waar kan je die lijst zien waar stond hoeveel karma punten je nodig had voor het volgende lvl? of is die weggehaald?

dat zou goed kunnen als ik naar mijn blokjes en karmapunten kijk, thx!

Ja man ik train me hier de klote met de hitte xD Het is hier pas half 11 bro... savonds. Jullie 2 nken zeker iedere avond nu? xD

nee man, gewoon beetje droog vrijen is ook goed toch? Had gister dikke Noxi pro lul en van te voren al gezegd dat ik me broek aan zou houden.

nee man, gewoon beetje droog vrijen is ook goed toch? Had gister dikke Noxi pro lul en van te voren al gezegd dat ik me broek aan zou houden.

Heus kan jij dat? Zelfs als ik van te voren denk 'ik ga niet nken' is na 2 sec zoenen alweer weg die gedachten :p

spierpijn quads, vanmiddag kuiten, abs en cardiooo

wad de fuk, ik weet niet hoe groot jouw middelvinger is...... maarja ik kom er zelf wel uit :)

en daarvoor krijg je 'weer een boos pb'? joh ik heb fans!

ot: mijn ma heeft baverwa gemaakt of hoe je dat ook schrijft; danmit its too tempting.

en daarvoor krijg je 'weer een boos pb'? joh ik heb fans!

ot: mijn ma heeft baverwa gemaakt of hoe je dat ook schrijft; danmit its too tempting.

bavarois ?

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 15:21 ----------

ON: de 1e (borst)trainingsdag waar ik tevreden over ben sinds ik weer aant trainen ben
Niet over gewichten maar heerlijke pomp en voelde net zo hard als de dumbbells die ik gebruikte om die pomp te krijgen

Terug
Naar boven