MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

eindelijk weer chicks die miren:D

zaterdag 1tje stunned laten kijken + bijna knal voor me kop van vriendin van dt meisje:P

23.05 krijg ik smsje van kom ff bij me , ik denk bingo altyd prijs ( waren in discotheek) kom ik daar om 23.10 gaat ze whatsappen met een vriendin, ik me telefoon zo pakken typen; is dit makkelijker, 23.12 nog geen reactie ik zo weglopen en dan gaat ze ook nog raar kijken. En later ging ze zitten slijmen en kon ik der als nog pakken maargoed:P

wat versta je onder pakken ?

martoss, ik vraag niet om jouw comment

@ hitte , wat versta je zelf onder pakken:P als et alleen zoenen was had ik et niet gemeld

was nog slecht van me trouwens want een andere maat van me die heeft 3 gebald terwijl die normaal helemaal geen aandacht van chicks krijgt:P coke was zen beste vriend haha

ik bal nu iedere avond lol, die condooms vliegen er zo doorheen pas 2 pakjes gekocht en nu alweeer over de helft.

jah dat heb ik niet:P dat moet nog komen haha
denk dat ik deze chick toch maar ff moet blijven houden , als ze niet zeurt tenminste;P
ben ook wel weer is toe aan een vaste:P

zo makkelijk ook die dronken meisjes, je weet meteen waar je aan toe bent
zon dronken vriendinnetje een beetje luid tegen dat meisje, ooh dat is die jongen waar je et altyd over hebt;p

Laatst bewerkt:
Heb 2x me jet in Peanut's jet gevlogen :p He mad

was ik maar zo knap als jullie :(

Geweldige training met 2 nieuwe pr's die véél verschillen van de oude, dat terwijl ik low carb cut doe. Awwwwwwwwww yyyyyyeahhhhhhhhhh

Zo ff 30min hardlopen; 30min sauna en dan WOWOHOWOHOWHOOROHOOHOOOOO tijd

haters gonna hateeeeeeeeee die kippen in me buik gaan zo hard tekeer dat ik om het uur moet schijten.

omg rijstwafel has changed

geniet er maar van.

tegen de tijd dat het serieus gaat worden, wordt dat dagelijkse ballen van je ook wel minder en piep je wellicht wel weer anders :P :P

Leuk liedje is dat.

rijst heeft een huge test drop ondergaan

geniet er maar van.

tegen de tijd dat het serieus gaat worden, wordt dat dagelijkse ballen van je ook wel minder en piep je wellicht wel weer anders :P :P

Precies. Met mijn ex had ik dagen dat we het 8x deden. Op gegeven moment was dat over en dan zit je weer in de ouderwetse saaie relatie.

Compliment van me oma: Wat ben je gegroeid jonguh! brede rug enzoooo :fa:

Terug
Naar boven