XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Arydan, mark my words, jij bent over 2 jaar beest! Ga je nog op podium?

ofcourse man. Maar niet met ecto fysiek. Dat is zonde van je tijd(wel iets ervaring maar ach) paar jaar door. Naald erin(:trollface:) en tpodium op;)

Jij zelf dan? ambities of puur voor de chicks?:superdude:

Compliment van me oma: Wat ben je gegroeid jonguh! brede rug enzoooo :fa:

Ik was vandaag op familiefeest en bijna iedereen gaf me complimenten etc omdat ik breder geworden ben. Deed wel deugd, maar m'n vader verdoete het door heel de tijd te klagen : ' en je moet daarmee stoppen, die proteïne shakes, dat is niet goed voor je etc etc '

En hoe meer complimenten ik kreeg hij irritanter hij deed. complimenten maakten dus m'n dag en m'n vader verdoete hem tegelijk xD

Ik was vandaag op familiefeest en bijna iedereen gaf me complimenten etc omdat ik breder geworden ben. Deed wel deugd, maar m'n vader verdoete het door heel de tijd te klagen : ' en je moet daarmee stoppen, die proteïne shakes, dat is niet goed voor je etc etc '

En hoe meer complimenten ik kreeg hij irritanter hij deed. complimenten maakten dus m'n dag en m'n vader verdoete hem tegelijk xD

Die van mij heeft het de hele tijd over ''die anabolen''.
Alleen omdat op de pot WMS (B&F) "Anabolic WMS" staat

lol, mijn ouders ook de hele tijd twijfelen of die shakes wel goed zijn,gwn sarcastische opmerkingen maken dan houden ze wel stil

ofcourse man. Maar niet met ecto fysiek. Dat is zonde van je tijd(wel iets ervaring maar ach) paar jaar door. Naald erin(:trollface:) en tpodium op;)

Jij zelf dan? ambities of puur voor de chicks?:superdude:

je hebt wel goeie stats bra en nog jong! als je in een hogere gewichtsklasse wil uitkomen ja de kans is groot om te competen met andere bb'ers dat je wat moet snoepen.

haha natuurlijk voor de chickiez jwz! but srs, ik wil wel keer op podium, als dat me bevalt ga ik dat naast me baan later proberen te combineren. ik heb veel gelaten voor deze sport en dus wil ook trots mijn ''werk'' op podium showen al is het voor mijn eigen goedwil.

je hebt wel goeie stats bra en nog jong! als je in een hogere gewichtsklasse wil uitkomen ja de kans is groot om te competen met andere bb'ers dat je wat moet snoepen.

haha natuurlijk voor de chickiez jwz! but srs, ik wil wel keer op podium, als dat me bevalt ga ik dat naast me baan later proberen te combineren. ik heb veel gelaten voor deze sport en dus wil ook trots mijn ''werk'' op podium showen al is het voor mijn eigen goedwil.

Zeker. Mooie levenservaring heb je dan achter de rug :) trofeeen in de kast en foto's als je 80 bent. dan zeg je tegen je kleinkinderen: Kijk koters dit was ik: :o:D

Lekker gediscodanst in m'n gym, na 9:00 is het daaro partyhardy. Helemaal donker met discolichten enzo, keihard armin van buren liveset op. Srs.

FUAKKKRRK goede avond gehad FUARKKKK morgen er 6:30uit, dat is minder maar het was het zeker waard.

Lekker gediscodanst in m'n gym, na 9:00 is het daaro partyhardy. Helemaal donker met discolichten enzo, keihard armin van buren liveset op. Srs.

Bof jij ff, ik wordt gedwongen om naar troep te luisteren met als dieptepunt sieneke :(
Het wordt tijd dat ik mijn qlimax cdtje van 11 jaar geleden es ga rippen en op mp3 ga zetten, kijk dat is pas motivatie :fire:

Iemand nog mooie house nummers? xD

Studeren verloopt volgens schema.
Cut gaat terug iets beter.
& zo meteen een knaltraining doen.

Bloed prikken is het cool. Ik zag het er echt zo in dat buisje spuiten :D

Terug
Naar boven