Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Net wakker, zo rijles en dan eten halen want heel me huis is gvd leeg.

Feelgood momentje :) Voor het eerst in m'n leven geld gestort op m'n spaarrekening :) Al is het om mijn 1400 euro studieschuld af te betalen:P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En ja tis gewoon op de straat met stoepkrijt getekend xD

Zo eten bij chick daarna wiepen en bios

haha ja wij gaan ook samen koken fkn lauw.
Daarna jizz ik over haar toetje en eet ze het op

Weet niet brah zo eerst samen shoppen :p

hehehe k, veel plezier dan ik ga nu ff cadeau halen, dacht iets van badparels ofzo, stille hint om samen ff in bad te gaan.

"stukje" wezen hardlopen op Schiermonnikoog... waanzinnig veel lol gehad, zelfs toen ik de slenk moest oversteken en ik tot mijn enkel aan toe in de drek wegzakte (die slenk ben ik even omzeild, maar toen waren mijn voeten toch al nat en smerig). Heerlijk om in the middel of nowhere dwars over de sompige hei/duinen/strand hard te lopen (kwam slechts 1 andere gek (vogelaar waarschijnlijk) tegen die zich midden in het natuurterrein begeven had).

bish wiepen.

klinkt gewoon masterlijk :roflol:

"stukje" wezen hardlopen op Schiermonnikoog... waanzinnig veel lol gehad, zelfs toen ik de slenk moest oversteken en ik tot mijn enkel aan toe in de drek wegzakte (die slenk ben ik even omzeild, maar toen waren mijn voeten toch al nat en smerig). Heerlijk om in the middel of nowhere dwars over de sompige hei/duinen/strand hard te lopen (kwam slechts 1 andere gek (vogelaar waarschijnlijk) tegen die zich midden in het natuurterrein begeven had).

heerlijk zo gaan hardlopen in een relatief zachte winter.

Komt er net zo'n dikkertje naast me staan toen ik dmb front raise aan het doen was, pakt ook een gewicht en doet die oefening na: ahh je gaat jezelf toch niet zo kapot werken. En het is echt heel makkelijk. Heupen meer aan het swingen dan als je aan het nken bent.

Made my day. :roflol:

Terug
Naar boven