Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lol, was net met m'n ma in een kledingzaak. Komen er een jonge vader en moeder met hun ~4 jarige zoontje aanlopen. Dat zoontje aan allemaal kleren trekken. Zegt die vader; trek niet overal aan, dat doe je op je 16e nog vaak genoeg. Lag echt dubbel:D

friends with benefits gezien, mila kunis rrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaawrrrrrrrrrrrrrrr

asot 550 do want

uren maken, money maken, oh yes.

Woog net na toilet bezoek 82.7kg En m'n vetpercentage blijf nagenoeg gelijk.

HEEEERRRRLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEE avond gehad!!!!

FUARKKK yesssss,, en zo weer terug ff samen koken enzoo.....

Was half 4 thuis en ging half 8 bij haar weg, wtf zo geil heb ik een wijf nog nooit gekregen.

hahaha :P over een week mag rijst niet meer op dbb, die zit binnen 2 weken onder de plak:P

maargoed beter voor elkaar dan ik, '' ik wacht liever even tot na men tentamens voordat we afspreken enz'' naja gelukkig is dat over 10 dagen want ik ben te lui om andere chicks aan te spreken nu:P

Hmm zit te twijfelen.

Ik zie wel eens een meisje in de bus, waar ik veel oog contact mee hebt. Maar in een bus kom je niet echt gemakkelijk met elkaar in contact.

Gister in de kroeg werkte ze plotseling daar achter de bar. Weer veel oog contact en kort met elkaar even gesproken. Maar kon haar helaas niet echt lang spreken, het was haar 1e werkdag en ze had druk.

Voor de rest kom ik haar nergens tegen. Zit er over na te denken om haar op facebook toetevoegen. Maar zelf vind ik dat vrij kansloos :P Maar ik kom haar nergens anders tegen. Hoogstens 2x in de maand om 7 uur sochtends in de bus.

Ze is gewoon ernstig knap. Als ze op straat loopt, kijkt ook elke gast om haha.

Klaar met toetsweek, nota bene toets op zaterdag :(. Nu eindelijk BF3 spelen :D

Hmm zit te twijfelen.

Ik zie wel eens een meisje in de bus, waar ik veel oog contact mee hebt. Maar in een bus kom je niet echt gemakkelijk met elkaar in contact.

Gister in de kroeg werkte ze plotseling daar achter de bar. Weer veel oog contact en kort met elkaar even gesproken. Maar kon haar helaas niet echt lang spreken, het was haar 1e werkdag en ze had druk.

Voor de rest kom ik haar nergens tegen. Zit er over na te denken om haar op facebook toetevoegen. Maar zelf vind ik dat vrij kansloos :P Maar ik kom haar nergens anders tegen. Hoogstens 2x in de maand om 7 uur sochtends in de bus.

Ze is gewoon ernstig knap. Als ze op straat loopt, kijkt ook elke gast om haha.

Ga gewoon naast haar zitten in de bus o.i.d. je hebt niks te verliezen toch? Misschien dat je even voor lul staat, maarja, week later lach je erom.

Ga gewoon naast haar zitten in de bus o.i.d. je hebt niks te verliezen toch? Misschien dat je even voor lul staat, maarja, week later lach je erom.

Ja true. Maar ik zie haar hoogstens 1x in de maand in de bus. En 7 uur sochtends is gewoon echt ****ed up. Half slaperig. Heel de bus is stil.

Ja true. Maar ik zie haar hoogstens 1x in de maand in de bus. En 7 uur sochtends is gewoon echt ****ed up. Half slaperig. Heel de bus is stil.

Ga dan naar die bar toe en bestel wat bij haar. Als je gewoon een beetje een gesprek met haar aanknoopt en lacht moet het wel goed komen..

Misschien eerst vragen of ze een vriend heeft? Gewoon als ze aan het werk is in die bar.

Ga dan naar die bar toe en bestel wat bij haar. Als je gewoon een beetje een gesprek met haar aanknoopt en lacht moet het wel goed komen..

Ja uiteraard heb ik dat gedaan. Maar was gewoon t**fus druk. Stond een rij van 3 mensen dik.

Ik ga haar morgen wel toevoegen op FB. Echt epic, maar **** it

k*twijf:@ , niet kunnen ''daten'' dor tentamens en dan wel uit vanavond:P en dan ook nog zeggen kom ook terwijl ze ergens uitgaat dat 30km weg is ;p, naja dan maar loner zijn vanavond

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 13:43 ----------

* TITAN bars zijn lekker:O had ff 2 voor het proberen, 1 titan en 1 ander.
smaken lekker wel veel calorieen voor een prot. bar , 330 hah
de ander bewaar ik voor volgende week, waarschijnlijk stuiteren op 700/800mg mdma. en wat is dan makkelijk en valt niet op, juist een ''mars''

Terug
Naar boven