- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
In de zon ja.Dit is gewoon een dikke na-zomer dag. 19graden toen in de auto zat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de zon ja.Dit is gewoon een dikke na-zomer dag. 19graden toen in de auto zat.

Nice!Woog net na toilet bezoek 82.7kg En m'n vetpercentage blijf nagenoeg gelijk.
Maar ik kom haar nergens anders tegen. Hoogstens 2x in de maand om 7 uur sochtends in de bus.Hmm zit te twijfelen.
Ik zie wel eens een meisje in de bus, waar ik veel oog contact mee hebt. Maar in een bus kom je niet echt gemakkelijk met elkaar in contact.
Gister in de kroeg werkte ze plotseling daar achter de bar. Weer veel oog contact en kort met elkaar even gesproken. Maar kon haar helaas niet echt lang spreken, het was haar 1e werkdag en ze had druk.
Voor de rest kom ik haar nergens tegen. Zit er over na te denken om haar op facebook toetevoegen. Maar zelf vind ik dat vrij kansloosMaar ik kom haar nergens anders tegen. Hoogstens 2x in de maand om 7 uur sochtends in de bus.
Ze is gewoon ernstig knap. Als ze op straat loopt, kijkt ook elke gast om haha.
Ga gewoon naast haar zitten in de bus o.i.d. je hebt niks te verliezen toch? Misschien dat je even voor lul staat, maarja, week later lach je erom.
Ja true. Maar ik zie haar hoogstens 1x in de maand in de bus. En 7 uur sochtends is gewoon echt ****ed up. Half slaperig. Heel de bus is stil.
Ga dan naar die bar toe en bestel wat bij haar. Als je gewoon een beetje een gesprek met haar aanknoopt en lacht moet het wel goed komen..
en dan ook nog zeggen kom ook terwijl ze ergens uitgaat dat 30km weg is ;p, naja dan maar loner zijn vanavond