Yeah right.ik had ook een keer zoiets
ik kwam thuis zei tegen mams dat ik nieuw deadlift PR had, zegt ze "reported voor fake stats, f**got."

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah right.ik had ook een keer zoiets
ik kwam thuis zei tegen mams dat ik nieuw deadlift PR had, zegt ze "reported voor fake stats, f**got."

serieus?

geyle avond gehad, een half uur lopen spelen met haar nipples die waren zo hard als beton en daarna haar klaargevingerd. was de fuk, ik dacht eerst dat ik ongesteldheid voelde maar het leek wel een waterval zo nat.
train je nog?
ja man, gister zelfs pr gezet 2x 6x40kg inchline db press. Heb alleen geen tijd meer voor dbb. krijg echt weinig karma binnen laatste tijd.
Hoe krijg je het voor elkaar met je gezuip en slechte eten zo nu en dan heheh.ja man, gister zelfs pr gezet 2x 6x40kg inchline db press. Heb alleen geen tijd meer voor dbb. krijg echt weinig karma binnen laatste tijd.

Boys ik ga morgen op nuchtere maag met noxi trainen, moet ik er ook whey bij nemen voordat ik ga trainen? Of totaal nuchter met alleen noxi.
Hoe krijg je het voor elkaar met je gezuip en slechte eten zo nu en dan heheh.![]()