- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toch wel grappig dat rijstwafel discussies over fysieken houdt terwijl niemand weet hoe hij eruit ziet
true dattoch wel grappig dat rijstwafel discussies over fysieken houdt terwijl niemand weet hoe hij eruit ziet
toch wel grappig dat rijstwafel discussies over fysieken houdt terwijl niemand weet hoe hij eruit ziet

Ik heb wel een pic van rijstwafel maar ik ga hem niet posten. Anders schend ik zijn vertrouwen. Tenzij hij het goed vindt.
Ik heb wel een pic van rijstwafel maar ik ga hem niet posten. Anders schend ik zijn vertrouwen. Tenzij hij het goed vindt.
Ho is, dit verdoet mijn dag dus. ik heb mini trapsstaat al 1tje paar paginas terug toen met die traps maar die heeft Hoody ook. Ik ehb geen duidelijke pose foto gewoon webcam shizzle. Zal wel even quoten.
---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 20:25 ----------
een van de 5 fotos ofzo die op dbb rondzwerven in diepe topics.
in b4 challenge accepted plaatjes.

Heb m'n ouwe niet meer gesproken.
Meisje dat me net aansprak op msn, waaraan ik m'n nummer heb gegevenhopelijk stuurt ze me en berichtje .. anders is m'n kerst echt verdoet ...