Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

toch wel grappig dat rijstwafel discussies over fysieken houdt terwijl niemand weet hoe hij eruit ziet

Zo lekker vreten, vis gebakke aardappels. Met een lekkere dikke klodder mayo. **** yeahhhhhhhh mayo. Lekker bulking dagen

toch wel grappig dat rijstwafel discussies over fysieken houdt terwijl niemand weet hoe hij eruit ziet

paar pagina's terug staat een vage foto daar mag je op fappen.

OT:

zoveel kip gvd.... heb me helemaal scheelgegeten aan pittige kip en 2liter water + 2 koppen groene thee meegedronken.

Zo ff lekker schijten en als ik weer ruimte heb een toetje. Familie zit nu all you need is love te kijken ik ga lekker even muziekje draaien en op me nest liggen uitbuiken :trollface:

Lekker 4 dagen bulken er tussendoor gegooid.. het is toch winter :D :D

Ik heb wel een pic van rijstwafel maar ik ga hem niet posten. Anders schend ik zijn vertrouwen. Tenzij hij het goed vindt.

Ik heb wel een pic van rijstwafel maar ik ga hem niet posten. Anders schend ik zijn vertrouwen. Tenzij hij het goed vindt.

staat al 1tje paar paginas terug toen met die traps maar die heeft Hoody ook. Ik ehb geen duidelijke pose foto gewoon webcam shizzle. Zal wel even quoten.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 20:25 ----------

kbxoh.png

efghlx.jpg

Traps contest met Rijstwafel, wie wint er?

een van de 5 fotos ofzo die op dbb rondzwerven in diepe topics.

in b4 challenge accepted plaatjes.

staat al 1tje paar paginas terug toen met die traps maar die heeft Hoody ook. Ik ehb geen duidelijke pose foto gewoon webcam shizzle. Zal wel even quoten.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 20:25 ----------

een van de 5 fotos ofzo die op dbb rondzwerven in diepe topics.

in b4 challenge accepted plaatjes.
Ho is, dit verdoet mijn dag dus. ik heb mini traps:(

Half uur compilatievideos van buffy en angel gekeken, epic lovestory:heart: (no homo)

Meisje dat me net aansprak op msn, waaraan ik m'n nummer heb gegeven :) hopelijk stuurt ze me en berichtje .. anders is m'n kerst echt verdoet ...

Terug
Naar boven