MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat de gym open is tot 13:00 dus toch even een traininkje pakken vandaag.

paar weken terug begonnen de benen goed aan te pakken en begin al wat verandering te zien, geeft de burger moed :D

Met vriendin sinds tijdje gedaan, bedoel niet meer samen wonen we zagen mekaar nog en doeten elk weekend nog wel. Vorig weekend hebben we niet afgesproken.
Heeft ze overdosis slaap pillen genomen hebben ze haar zaterdag nacht moeten re animeren enzo.
Wist van niks men gsm had ik opt werk gelaten heel het weekend.
Nu heb ik 2 weken verlof weer men gsm op't werk gelaten, ben alleen geniet van men rust, mis haar niet en ben gelukkig.
Dus jullie zijn niet de enige stelletje wankers :D
Het leven is hard! What does not kill you makes you stronger, en pijn is fijn, sorry bro's geen alpha verhaal maar just another noob verhaal.
:fa:

Met vriendin sinds tijdje gedaan, bedoel niet meer samen wonen we zagen mekaar nog en doeten elk weekend nog wel. Vorig weekend hebben we niet afgesproken.
Heeft ze overdosis slaap pillen genomen hebben ze haar zaterdag nacht moeten re animeren enzo.
Wist van niks men gsm had ik opt werk gelaten heel het weekend.
Nu heb ik 2 weken verlof weer men gsm op't werk gelaten, ben alleen geniet van men rust, mis haar niet en ben gelukkig.
Dus jullie zijn niet de enige stelletje wankers :D
Het leven is hard! What does not kill you makes you stronger, en pijn is fijn, sorry bro's geen alpha verhaal maar just another noob verhaal.
:fa:
Schrijf je dit nu omdat het in de context past of omdat het je dag goed maakt?

Schrijf je dit nu omdat het in de context past of omdat het je dag goed maakt?

Heb natuurlijk al beter dagen gehad, denk dat het wel in de context paste, dat ik ze niet hoor er rustig op men eigen ben maakt men dag goed, hier mag toch geouwehoerd worden dus ja bij deze dus :D

Heb me zojuist volgepropt met boerenkool met worst, heerlijk! Gourmetten en fonduen duurt te lang, ik vreet me dan altijd vol aan stokbrood en salades. Stuk ongeduld dat ik ben.

Herkenbaar :p

lekkere training, vnv richtig buizen

Heb me zojuist volgepropt met boerenkool met worst, heerlijk! Gourmetten en fonduen duurt te lang, ik vreet me dan altijd vol aan stokbrood en salades. Stuk ongeduld dat ik ben.

Hehe, m'n pa had ook boerenkool met gehaktballen gemaakt :P

---------- Post toegevoegd Sun 25 Dec 2011 om 19:47 ----------

Dat iks traks Gers Pardoel ga zien .. aw yeah .. IK NEEM JE MEEEEE

Nice, doe Gers de groeten.

Ik ga naar Billy de klit! En hij is ook nog eens jarig vandaag.

zoveeeel food,zoveel kip en speklappen

come at me 40% bf

morgenochtend dus cardio :fa:

Iedereen keek me raar aan toen ik weigerde een hap uit een oliebol te nemen =\

Net lekker Grieks gegeten en straks naar een dikke Rave! ow yeah :D

Maak me zo zorgen om 1%bf aan te komen, dat ik nauwelijks kan genieten:(:treuren::janken::huilen::treuren::janken::huilen::treuren::janken::huilen::treuren::janken::huilen:

Terug
Naar boven