- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meisje dat me net aansprak op msn, waaraan ik m'n nummer heb gegevenhopelijk stuurt ze me en berichtje .. anders is m'n kerst echt verdoet ...

Ik had haar nummer, maar omdat ze niets meer stuurde verwijderd .. damn, wat doe ik soms domme dingen als ik aangeschoten ben![]()
en als je dan opnieuw haar nummer zou vragen is not done 
Inderdaad, heb nu al 2 keer accident gehad met auto in de 5maand dat ik rij en 2e was 1 week achter ik mijn auto terug had op kerstavondKerst is wat je er zelf van maakt bro! niet of een ander jou een smsje stuurt![]()

Schrijf je dit nu omdat het in de context past of omdat het je dag goed maakt?Met vriendin sinds tijdje gedaan, bedoel niet meer samen wonen we zagen mekaar nog en doeten elk weekend nog wel. Vorig weekend hebben we niet afgesproken.
Heeft ze overdosis slaap pillen genomen hebben ze haar zaterdag nacht moeten re animeren enzo.
Wist van niks men gsm had ik opt werk gelaten heel het weekend.
Nu heb ik 2 weken verlof weer men gsm op't werk gelaten, ben alleen geniet van men rust, mis haar niet en ben gelukkig.
Dus jullie zijn niet de enige stelletje wankers![]()
Het leven is hard! What does not kill you makes you stronger, en pijn is fijn, sorry bro's geen alpha verhaal maar just another noob verhaal.
![]()
Schrijf je dit nu omdat het in de context past of omdat het je dag goed maakt?

Heb me zojuist volgepropt met boerenkool met worst, heerlijk! Gourmetten en fonduen duurt te lang, ik vreet me dan altijd vol aan stokbrood en salades. Stuk ongeduld dat ik ben.

zoveeeel food,zoveel kip en speklappen
come at me 40% bf
morgenochtend dus cardio![]()
Waarom nam je dan geen hap uit de oliebol? Zijn ze niet even lekker als de gene die mijn moeder maakt?Iedereen keek me raar aan toen ik weigerde een hap uit een oliebol te nemen =\