Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

als water:o:o:o mee doet doe ik ook mee, puur om hoger dan hem te eindigen!!!!!!!!!!:D:D:D Bwuahahahahahahahhahaha....:evil::evil::evil::evil::evil::fu::fu::fu::fu::fu::fu::fu::fu::fu::fu::fu:

Hoody, wat zijn je stats momenteel?

:roflol: zou je maar gebeuren :o

Privébericht van Big T, was al bang dat ik weer een kaart aan de collectie kon toevoegen maar gelukkig was het voor de fotowedstrijd :D

OT: Lekker getraind en vanavond weer eens ouderwets stappen met vrienden.

http://www.youtube.com/watch?v=BKn-Gu9qECs

Laatst bewerkt:
Privébericht van Big T, was al bang dat ik weer een kaart aan de collectie kon toevoegen maar gelukkig was het voor de fotowedstrijd :D

OT: Lekker getraind en vanavond weer eens ouderwets stappen met vrienden.

Lol idd... Er flitste ineens 100 dingen door me hoofd waar ik een kaart voor kon krijgen :p

Dat mijn vetpercentage naar beneden gaat, zelfs op driepuntshuidplooimeter. Het percentage geloof ik niet, maar dat het naar beneden gaat zegt voor mij genoeg :D. (Lijkt me onrealistisch dat het ineens naar m'n grote teen is gezakt ofzo.)

Dat mijn vetpercentage naar beneden gaat, zelfs op driepuntshuidplooimeter. Het percentage geloof ik niet, maar dat het naar beneden gaat zegt voor mij genoeg :D. (Lijkt me onrealistisch dat het ineens naar m'n grote teen is gezakt ofzo.)
Liefst gestegen naar de boezem
Pics?
:cool::D

193 euro gewonnen :D

Terug
Naar boven