Dre20
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 306
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 98kg
Gefeliciteerd!
Jelly, op die manier wordt buikspieren trainen nog eens leuk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

neuh, ze zijn gewoon vetter omdat ze niks om uiterlijk geven en alleen maar bulken , niet cuttenHoe meer massa je op je borst mist hoe groter jouw rom wordt op je bench jongeman dus als pl moet je blij zijn voor zijn helpende observatie
Even offtopic hier, maar is dat niet een van de redenen dat pls vaak wat vetter staan? Om de rom te verkleinen?

Gefeliciteerd!
Jelly, op die manier wordt buikspieren trainen nog eens leuk![]()
verschillende zwaarte van de ballen is ook erg handig 
@Kixat omdat jij de conversatie niet aan kan met mij, ga je ookal hier proberen om mensen mij te laten haten? nou nou als een 18 jarige klink je meer als een jongentje van 12 die nog maar net in de puberteit zit, en een meeloper is op een site. Wat heb jij al veel bereikt zeg@rondea failer
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]@rondea Hoezo? je wilt toch een lichaam met verhouding ofwat?
neuh, ze zijn gewoon vetter omdat ze niks om uiterlijk geven en alleen maar bulken , niet cutten![]()

En dan mij op m'n leeftijd aanspreken o lawd.............
wtf is je vraag dan ?@rondea, ik heb nog geen antwoord op mijn vraag. Misschien kan jij je volwassenheid laten zien en misschien een antwoord geven? ipv een raar plaatje te laten zien.
---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 19:29 ----------
@Kixat weet je wel waar je zelf over praat? blijkbaar niet?
@rondea, ik heb nog geen antwoord op mijn vraag. Misschien kan jij je volwassenheid laten zien en misschien een antwoord geven? ipv een raar plaatje te laten zien.
---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 19:29 ----------
@Kixat weet je wel waar je zelf over praat? blijkbaar niet?
@rondea Hoezo? je wilt toch een lichaam met verhouding ofwat?
@rondea jij bent de eerste waar ik dat ooit van hoor.straks heb je en dikke rug / benen etc. en heb je geeneens borst spieren, sorry hoor maar dat is echt failend.