XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Comments van Ryanfitness :roflol:

Einde examens; terug trainen vanaf nu! :D

blijkbaar mis ik massa op mijn borst :(

Hoe meer massa je op je borst mist hoe groter jouw rom wordt op je bench jongeman dus als pl moet je blij zijn voor zijn helpende observatie :cool:

Even offtopic hier, maar is dat niet een van de redenen dat pls vaak wat vetter staan? Om de rom te verkleinen?

@Kixat omdat jij de conversatie niet aan kan met mij, ga je ookal hier proberen om mensen mij te laten haten? nou nou als een 18 jarige klink je meer als een jongentje van 12 die nog maar net in de puberteit zit, en een meeloper is op een site. Wat heb jij al veel bereikt zeg :roflol: @rondea failer :P

Hoe meer massa je op je borst mist hoe groter jouw rom wordt op je bench jongeman dus als pl moet je blij zijn voor zijn helpende observatie :cool:

Even offtopic hier, maar is dat niet een van de redenen dat pls vaak wat vetter staan? Om de rom te verkleinen?
neuh, ze zijn gewoon vetter omdat ze niks om uiterlijk geven en alleen maar bulken , niet cutten :P

@Kixat omdat jij de conversatie niet aan kan met mij, ga je ookal hier proberen om mensen mij te laten haten? nou nou als een 18 jarige klink je meer als een jongentje van 12 die nog maar net in de puberteit zit, en een meeloper is op een site. Wat heb jij al veel bereikt zeg :roflol: @rondea failer :P

not srs I hope

@rondea Hoezo? je wilt toch een lichaam met verhouding ofwat?

neuh, ze zijn gewoon vetter omdat ze niks om uiterlijk geven en alleen maar bulken , niet cutten :P

pff probeer ik er helemaal een gedachte achter te zoeken is het gewoon een luiheidskwestie :p

@ryan; Je vraagt om aandacht, je krijgt negatieve aandacht. Wat wil je nou? dat we je gaan "geloven" en medelijden met je gaan hebben? Dude je zit op een forum :roflol: En dan mij op m'n leeftijd aanspreken o lawd.............

Ohja, en uit die paar posts kan jij opmaken wat ik naast dbb nog meer doe :rolleyes:

@rondea, ik heb nog geen antwoord op mijn vraag. Misschien kan jij je volwassenheid laten zien en misschien een antwoord geven? ipv een raar plaatje te laten zien.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 19:29 ----------

@Kixat weet je wel waar je zelf over praat? blijkbaar niet?

@rondea, ik heb nog geen antwoord op mijn vraag. Misschien kan jij je volwassenheid laten zien en misschien een antwoord geven? ipv een raar plaatje te laten zien.

wtf is je vraag dan ?

moet ik je srs uit gaan leggen dat een powerlifter niet wakker ligt om een borst die uit verhouding is ?

Zit die maat van je weer op je account. Vertel hem even dat hij vrij irritant is

@rondea beter lezen. Is toch niet zo moeilijk? of toch wel? @mikeo deze keer ben ik het zelf . problem? :trollface:

@rondea jij bent de eerste waar ik dat ooit van hoor. :roflol: straks heb je en dikke rug / benen etc. en heb je geeneens borst spieren, sorry hoor maar dat is echt failend.

@rondea jij bent de eerste waar ik dat ooit van hoor. :roflol: straks heb je en dikke rug / benen etc. en heb je geeneens borst spieren, sorry hoor maar dat is echt failend.

Als strongman heb je ook niet veel aan een dikke borst. Waarom zou je energie in iets steken waar je niks aan hebt?

@Ryan: ik hoop dat ze je die ban in golds wel geven.

Terug
Naar boven