XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Niceee waar ga je op kamers guess

weer volgend schooljaar, dus 2013/2014 omgeving amsterdam. Leer met de week meer mensen kennen, voornamelijk studenten van mijn leeftijd dus denk dat ik wel wat geluk ga hebben met connecties:)

Vriend van me (19) gaat over 3 maanden voor 4-5 maanden wonen in het huis van zijn zus, antikraak voor 110 per maand. Is wel echt 1persoons en er mag dus nooit een logeerbed worden gevonden, maar toch dan zit je naast het westerpark, all in voor 110 per maand

en betaal ik volgend jaar 400 voor 15 vierkante meter :roflol:

Wtf, zit nog zelfs 100gr eiwitten totaal in die 7 dingen.

not bad

voor de stad moet je er wonen. niet voor je vierkante hok idd

precies, denk ook dat ik echt alleen maar thuis ga zitten om te leren, voor de rest alleen maar zitten bij andere vrienden en in parkjes

en chicks creepen bij de starbucks:D

morgen eindelijk weer werken door k*tcollega van planning die mijn nummer niet doorgaf 3 dagen niet ingepland (als je niet op de lijst staat ben je reserve, vandaar).

Wat doe je voor werk dan als ik vragen mag?

Ik ben 'kuisvrouw' :roflol:
En ja bedrag dat ik noemde is netto.
Dafuq verdient de NMBS zo goed dan :D?

Zelfde hier, 19 werkdagen, 8u per dag komt op 1520. An sich mooi, stuk onder jouw 2000 wel nog.

Je moet ongeveer 14/uur verdienen? Nice dat je dat kan als vakantiejobber. Ik heb bij dezelfde fabriek waar ik nu nog gewerkt voor een maand of 4 als interim ( echte interim geen vakantiejob) en toen kreeg ik ook rond de 13 euro met een ploegpremie van 7% fso.

Als ik mijn vakantiejob er doe krijg ik maar 10/uur , ****ers eigenlijk :o. Hou netto natuurlijk veel meer over maar toch. Had eigenlijk hetzelfde verwacht en als ik het uitreken kom ik aan 9,8/u . Misschien komt er nog wat bij idunno, heb het niet eens gecheckt voordat ik begon eigenlijk, superchill werk en sowieso 10/u , deze week alleen al 300 pagina's in game of thrones gelezen enkel op het werk.
Hehe ****ed, maar blijkbaar heb je ook nog vrij veel geluk, ken er veel die minder verdienen voor meer werk.

En jup verdient zoveel :D
2j geleden ook al gedaan, was basisloon 1850 euro dan, had toen enkel dagdienst. Werk nu in ploegen dus krijg elke dag 2 nachturen betaald, en ik werk ook 1 weekend. Weekend verdien ik 340 voor die 2 dagen :p dagdienst.
2 betaalde congédagen + 21 juli ook nog eens extra dag. Chill werk, werk in totaal een uur of 4 van de 8, de rest van de dag kan ik ook lezen/eten :)
U mad dutchies.

Gelukkig is jumperkeltje wel ecto dus gun ik hem het geld wel kan ie eten en AAS van kopen

5.1kg erbij in 20 dagen. Zie het nog niet echt maar komt vast nog!

Spierpijn in mn kuiten!
Niet vaak gehad maar nu een manier gevonden waarop ze reageren.
Heb korte kuitspieren en ben vrij lang dus massa op mn kuiten krijgen is %#&$*

leuk meisje die helemaal gek van me is, ga er werk van maken.

Ramadan mobarek!

Terug
Naar boven