- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben je toevallig half marokaan? t*ring man hoe jij liegtik ben nog natty, denk dat BB beetje in de familie zit, mijn vader en oom waren vroeger redelijke amateur BBers, zonder ooit te kuren. mijn vader moest stoppen omdat hij niet meer in zijn dure maatpakken pastte zei hij![]()

haha, wat zit jij jou te verantwoorden voor je muziek, **** wat een paar bishes ervan mogen denken. angerfist is die shit jo.Heb nergens gezegd dat ik de muziek goed vond, wil niet zeggen dat ik de buurt niet wil laten mee genieten op deze mooie zwoele zomerse dag.![]()
Ben je toevallig half marokaan? t*ring man hoe jij liegt![]()

Ben zelf meer van metal, draaide het juist omdat gister tot laat in de nacht de buren zonodig tyfusherrie a la havenzangers moesten draaien(bbqfeest). Angerfist dreunt wat lekkerder door vandaar.haha, wat zit jij jou te verantwoorden voor je muziek, **** wat een paar bishes ervan mogen denken. angerfist is die shit jo.
http://www.youtube.com/watch?v=6Yu_RuDQVXIBen zelf meer van metal, draaide het juist omdat gister tot laat in de nacht de buren zonodig tyfusherrie a la havenzangers moesten draaien(bbqfeest). Angerfist dreunt wat lekkerder door vandaar.

Ben je toevallig half marokaan? t*ring man hoe jij liegt![]()
toch besloten om niet te gaan kurennu lekker motivatie vids kijken op DBB en dan richting gym
![]()

ik ben sowieso van plan volgende zomer mijn eerste kuur te beginnen, ik wil graag eerst 90KG natty bereiken (met acceptabel vp), wat best indrukwekkend is op 1.78. en dan gaat de spuit er in
en ga ik voor 100KG op 1.78.thx baas, waarschijnlijk eerste keer X dus ben benieuwd heb al wel de pilletjes maar weet nog niet of ik ga doen. Miss als ik daar al paar uur ben ofzo