XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lekker stuk motor gereden, ook een stukje op de Yamaha R1 van een vriend gereden, hmm feels good 150pk.

De aasspuitjes met bacterieën en ziektevirussen verkopen inderdaad heel goed. Het is altijd leuk om positieve reacties te ontvangen over onze producten. We kijken uit naar je volgende bestelling.

little daddy is gewoon boos dat ie natty is

ik ben nog natty, denk dat BB beetje in de familie zit, mijn vader en oom waren vroeger redelijke amateur BBers, zonder ooit te kuren. mijn vader moest stoppen omdat hij niet meer in zijn dure maatpakken pastte zei hij:(

Heb nergens gezegd dat ik de muziek goed vond, wil niet zeggen dat ik de buurt niet wil laten mee genieten op deze mooie zwoele zomerse dag. :)
haha, wat zit jij jou te verantwoorden voor je muziek, **** wat een paar bishes ervan mogen denken. angerfist is die shit jo.

haha, wat zit jij jou te verantwoorden voor je muziek, **** wat een paar bishes ervan mogen denken. angerfist is die shit jo.
Ben zelf meer van metal, draaide het juist omdat gister tot laat in de nacht de buren zonodig tyfusherrie a la havenzangers moesten draaien(bbqfeest). Angerfist dreunt wat lekkerder door vandaar.

net misschien wel de ziekste training tot nu gehad:p:D:D:D:D:D

zit foto's te kijken van 4/5 maanden terug, echt ziek gegroeid :D

Laatst bewerkt:
Kilo lichter dan vorige week... vieren met bier en pizza ;)

Nee, ik train nu 1 jaar en 10 maand, met vele ups en vele downs... vind 't maar triest dat 95% van DBB niet eens besseft, wat je natty allemaal kan bereiken. Laat maar weer eens goed zien, hoe snel mensen hier naar de spuit grijpen:D ik ben sowieso van plan volgende zomer mijn eerste kuur te beginnen, ik wil graag eerst 90KG natty bereiken (met acceptabel vp), wat best indrukwekkend is op 1.78. en dan gaat de spuit er in:D en ga ik voor 100KG op 1.78.

Terug
Naar boven