Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Net terug van de winkel. En daar staan ze weer, de stoere boys van 14-22 langs de pinautomaten. Iedereen boos aankijken met 3 sigaretten in hun mond. Scooters kriskras geparkeerd en een handjevol lelijke sletjes erlangs. Nee niet lelijk, gewoon uitgewoonde 14 jarige zaadopslag h**ren.
En daar keek je 'vroeger' dan tegenop. Zo wil ik ook worden, stoere boy met een lekkere chick.
Blij dat ik van die pauperfaggs af ben. Lieverdan daar bij te horen. Bedankt MW2! Jij hebt mij van de straat gehaald en veranderd. Ik ging toen ik jou kocht alleen maar 24/7 gamen, werken, m'n geld oppotten en schijt hebben aan iedereen. Totdat m'n pa zij: Jongen, ga je een keer mee trainen?
Nu met een dikke bankrekening (voor iemand van mij leeftijd) kan alles doen wat ik wil zie er nog steeds lekker uit (heb ik overigens altijd gedaan).
fuarkkk, m'n zaakjes zitten goeddddd, chick is geregeldddddd, kleren in de kasttttttt, kip in de vriezer en wheyy in de keuken.
+1 , precies wat ik ook vaak denk, behalve geld.op me bankrekening dan

dan daar bij te horen. Bedankt MW2! Jij hebt mij van de straat gehaald en veranderd. Ik ging toen ik jou kocht alleen maar 24/7 gamen, werken, m'n geld oppotten en schijt hebben aan iedereen. Totdat m'n pa zij: Jongen, ga je een keer mee trainen?
ohja en het was achterlijk warm
ieren
. Als ik goed slaap ( ga er bijna inkruipen ) dan lukt het wel 's ochtends. En dan gewoon een goeie douche pakken, lopen en terug een douche pakken. Daarna is het best nice eigenlijk