- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
want als je 10 eieren per dag eet heb je een superfysiek? Snap de logica niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

stelt toch echt niks voor bro? gewoon 1 of 2 hele nemen, en de rest de eiwit er van.
in een kommetje pleuren wat kruiden of salade er doorheen en het is echt binnen een minuut weg.
heb trouwens deze ook binnen voor een paar euro via marktplaats, helemaal in nieuwstaat
![]()

Neen, maar je werkt er wel naartoe als je ze vreet. Dat is het doel in ieder geval...

hehe wij weten beter
---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 13:14 ----------
Ja als je geen eiwitten eet bereik je niet veel. Maar iedereen hier eet toch eiwitten? Bovendien zijn eieren een goedkope bron.
ja ik be nverliefd geworden op marktplaats, je wil niet weten wat voor deals ik daar maak de laatste tijd
nokia e72 gehaald (voor whatsappen / mail enz) voor 40,- euries, zag er nog super uit dat ding.
precies deze
[Link niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 13:20 ----------
en niet te vergeten dat ze een erg hoge biologisch beschikbaarheid hebben (ongeveer 90%), mega zuivere vorm van eiwitten.
tevens bevat eigeel ook verschillende mineralen en vitamines
. Als 10 eieren per dag al standaard deel uitmaken van je voedingsschema zit de kans erin dat je toch al redelijk beast bent, dat + zijn tren ace natuurlijk
.
Kans op een bruut fysiek. Als 10 eieren per dag al standaard deel uitmaken van je voedingsschema zit de kans erin dat je toch al redelijk beast bent, dat + zijn tren ace natuurlijk
.
+ ben gewoon nieuwsgierig naar pics![]()
iemand een idee?Uhm zal wel aan mij liggen maar vraag het toch even. Wat is daar grappig aan? Zometeen komt ie langs trekt ie een mes en dan lach je niet meer hoor![]()