XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

stelt toch echt niks voor bro? gewoon 1 of 2 hele nemen, en de rest de eiwit er van.
in een kommetje pleuren wat kruiden of salade er doorheen en het is echt binnen een minuut weg.

heb trouwens deze ook binnen voor een paar euro via marktplaats, helemaal in nieuwstaat

Essential-Endocrinology-Brook-Charles-G-D-9780632056156.jpg

Fuark dem financiële voordeeltjes

Fuark dem financiële voordeeltjes

ja ik be nverliefd geworden op marktplaats, je wil niet weten wat voor deals ik daar maak de laatste tijd :roflol:

nokia e72 gehaald (voor whatsappen / mail enz) voor 40,- euries, zag er nog super uit dat ding.

precies deze
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 13:20 ----------

hehe wij weten beter :D

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 13:14 ----------

Ja als je geen eiwitten eet bereik je niet veel. Maar iedereen hier eet toch eiwitten? Bovendien zijn eieren een goedkope bron.

en niet te vergeten dat ze een erg hoge biologisch beschikbaarheid hebben (ongeveer 90%), mega zuivere vorm van eiwitten.
tevens bevat eigeel ook verschillende mineralen en vitamines

Wat is de biologische beschikbaarheid van melk, yoghurt, kwark, kip, rund, vis enzo dan?

ja ik be nverliefd geworden op marktplaats, je wil niet weten wat voor deals ik daar maak de laatste tijd :roflol:

nokia e72 gehaald (voor whatsappen / mail enz) voor 40,- euries, zag er nog super uit dat ding.

precies deze
[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 13:20 ----------

en niet te vergeten dat ze een erg hoge biologisch beschikbaarheid hebben (ongeveer 90%), mega zuivere vorm van eiwitten.
tevens bevat eigeel ook verschillende mineralen en vitamines

neem aan dat je biologische waarde bedoelt ?

• Like
Waarderingen: kix
Product Biologische waarde
1 Ei (heel) 100
2 Ei-wit 88
3 Kip 79
4 Kalkoen 79
5 Vis 70
6 Mager vlees 69
7 (Koe)melk 60
8 Onbewerkte rijst 59
9 Bruine rijst 57
10 Witte rijst 56
11 Pinda's 55
12 Doperwten 55
13 Tarwe 49
14 Sojabonen 47
15 Maïs 36
16 Bruine bonen 34
17 Aardappel 34

Onderstaand de lijst van eiwitsupplementen.

Nr. Product Biologische waarde
1 Whey isolaat 140
2 Whey concentraat 120
3 Casseïne (melkeiwit) 77
4 Soja 74

want als je 10 eieren per dag eet heb je een superfysiek? Snap de logica niet.

Kans op een bruut fysiek :o. Als 10 eieren per dag al standaard deel uitmaken van je voedingsschema zit de kans erin dat je toch al redelijk beast bent, dat + zijn tren ace natuurlijk :D.

+ ben gewoon nieuwsgierig naar pics :o

Kans op een bruut fysiek :o. Als 10 eieren per dag al standaard deel uitmaken van je voedingsschema zit de kans erin dat je toch al redelijk beast bent, dat + zijn tren ace natuurlijk :D.

+ ben gewoon nieuwsgierig naar pics :o

Hij wil ze pics duidelijk nog niet delen anders had hij ze zelf wel geplaatst.

ik hou van mijn moeder:o

lekker getrained + nieuwe Iphone binnen :)

Iemand die mijn nichtje op facebook berichtje stuurt of zo'n verhaal over mij echt is en dan zegt dat hij het hoger op gaat zoeken en dat dat vervelend uit kan pakken.

2chinees.gif

:roflol:

Uhm zal wel aan mij liggen maar vraag het toch even. Wat is daar grappig aan? Zometeen komt ie langs trekt ie een mes en dan lach je niet meer hoor ;)

Terug
Naar boven