Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

XXL bro, bestel altijd daar. En check jou karma. ;)

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 18:44 ----------

Hmm, vreemd heb 'm al een keer eerder gehad en toen merkte ik niks.. Straks eerst noxipro nemen, 3scheppen.. Hoody style!:D

jij bent dan ook 101kg, hoop voor je dat je vanavond geen plannen had om vrouwen te rapen want met noxi d*ck gaat het je simpelweg niet lukken haha

Rage in de gym met noxidick geplaatst.... Fuaaaaaark

jij bent dan ook 101kg, hoop voor je dat je vanavond geen plannen had om vrouwen te rapen want met noxi d*ck gaat het je simpelweg niet lukken haha

Heeft die eindelijk rust haha, door de test loop ik zowat de hele dag met een half stijve swaffel pik in de rondte :roflol:

Heeft die eindelijk rust haha, door de test loop ik zowat de hele dag met een half stijve swaffel pik in de rondte :roflol:

Jij stopt nooit met kuren? hoelang ben je onderhand al bezig?

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 19:16 ----------

Vriend van me biedt 150, maar daar kan ik wss nog maanden op wachten. Als je ze echt wilt kan je een PM sturen, heb nog helemaal van die MLG speakertags erbij zitten

Mwah, boeken kosten 400, bed 280 en speakerset die binnen 2 uur wordt bezorgd ook 130. Heb afgelopen jaar er misschien 3-4x op gezeten dus kan het net zo goed verkopen

Als ik echt geld nodig zou hebben doe ik wel 1x30 min gay4pay per week met hoody

semi srs

Je kreeg 5eu extra als je verzend, ik doe meteen mijn Game boy erbij (ding is 10 jaar oud :roflol) dus betaal maar 1x dat bedrag

toch ~ 130-140:)

ik doe gay4free :eyebrow:

Chill dagje vandaag ^^

dude in de gym die koppiej groter is en slagje breder keek vandaag ff naar me dumbbell press en noemde me sterk :o

joehoe :D

Laatste herexamen, morgen trg de gym in :D

de vorige keren was het gewoon gratis guess:(:o

Waterpoloer!!:mad::mad:

t*ring man, dik geluidssysteem. ben toch wel heel erg blij

Yeah, shift staat vast, draai zaterdag bardienst @ frequence (Hardstyle festival voor dem noobs)

deze foto

nsfw

Terug
Naar boven