AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Kans op een bruut fysiek :o. Als 10 eieren per dag al standaard deel uitmaken van je voedingsschema zit de kans erin dat je toch al redelijk beast bent, dat + zijn tren ace natuurlijk :D.

+ ben gewoon nieuwsgierig naar pics :o
Lol, iedere ecto kan als hij wil 10 eieren eten per dag, zegt niets over fysiek.

Lol, iedere ecto kan als hij wil 10 eieren eten per dag, zegt niets over fysiek.
over het algemeen zijn de mensen die 10 eieren eten mensen met flinke voedingsschema's en zijn dit geen ecto's meer.

althans in mijn beleving

weer herexamen erdoor ! 3/3 erdoor nu, nog 2 te gaan :D

holy shit astro's, bra ik zou ze zo van je over hebben gekocht.

Vriend van me biedt 150, maar daar kan ik wss nog maanden op wachten. Als je ze echt wilt kan je een PM sturen, heb nog helemaal van die MLG speakertags erbij zitten

Waarom weg gedaan dan? Zo hard geld nodig?

Mwah, boeken kosten 400, bed 280 en speakerset die binnen 2 uur wordt bezorgd ook 130. Heb afgelopen jaar er misschien 3-4x op gezeten dus kan het net zo goed verkopen

Als ik echt geld nodig zou hebben doe ik wel 1x30 min gay4pay per week met hoody

semi srs

En die zooi verzenden kost 6,75 :roflol:

Je kreeg 5eu extra als je verzend, ik doe meteen mijn Game boy erbij (ding is 10 jaar oud :roflol) dus betaal maar 1x dat bedrag

toch ~ 130-140:)

Laatst bewerkt:
inb4 Big T :D

Net 2 potten noxipro binnen gekregen en een stapel samples :):

-Unleash v3
-Whey delicious vanille
-Stacker 2 Rush
-Grenade
-Reanimator

Ohjaa en ik weeg 101kg, das ook wel fijn. Ook al nagedacht over een 2e kuurtje en als al me waardes goed zijn ga ik eind februari weer on! :D
Doel voor volgend jaar is om ver over die 110kg heen te gaan, can't wait! :cool:

-Unleash v3
-Whey delicious vanille
-Stacker 2 Rush
-Grenade
-Reanimator

Ohjaa en ik weeg 101kg, das ook wel fijn. Ook al nagedacht over een 2e kuurtje en als al me waardes goed zijn ga ik eind februari weer on! :D
Doel voor volgend jaar is om ver over die 110kg heen te gaan, can't wait! :cool:
ik krijg nooit samples :sad: waar bestel je dan bro? en check je karma ff

-Unleash v3
-Whey delicious vanille
-Stacker 2 Rush
-Grenade
-Reanimator

beest, prepare your anus voor unleash v3, kotsmisselijk van geworden brohide

:haar:

Bahbahbah! :mad:

doet me gelijk denken aan die vieze bruno mars if you remember who i mean :roflol:

wat een engnek was dat zeg!

k*t bruno mars, egbert all the way
http://soundcloud.com/egbert/egbertlive-radio538-dance

HNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGG Logitech Z623 net binnen hngngngnng

ik krijg nooit samples :sad: waar bestel je dan bro? en check je karma ff

XXL bro, bestel altijd daar. En check jou karma. ;)

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 18:44 ----------

beest, prepare your anus voor unleash v3, kotsmisselijk van geworden brohide

k*t bruno mars, egbert all the way
http://soundcloud.com/egbert/egbertlive-radio538-dance

HNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGG Logitech Z623 net binnen hngngngnng

Hmm, vreemd heb 'm al een keer eerder gehad en toen merkte ik niks.. Straks eerst noxipro nemen, 3scheppen.. Hoody style!:D

Terug
Naar boven