AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Fuark cutten gaat eindelijk goed na lang kloten!!!!!!!!! :D

2i0buxj.jpg

:eek:

Nooit in gereden?

Zo'n mini cooper s automaat is echt 1 van de meest geniale rop en rag autootjes om het zo maar te zeggen :roflol:

Met zo'n ding lijkt 100 rijden al hard terwijl je met een audi 250 rijd en nog denkt dat je 30 km/h rijd..

Nee ik vind het niks, is ook altijd hetzelfde soort gastjes die zo'n ding rijden.

Ik snap 'm niet...:sad:

Nee ik vind het niks, is ook altijd hetzelfde soort gastjes die zo'n ding rijden.

Ik snap 'm niet...:sad:

Je weet niet wat je mist. Het is serieus een go kart voor op de weg.. Als ik nu een vrouw had zou ik er 1 voor haar kopen om er af en toe zelf in te rijden :roflol:

Maar goed, je moet er wel van houden. Zelf ben ik wel fan van hard door de bocht gaan, kleine sprintjes enz. en rij veel in de stad dus dan zijn die kleine autootjes ideaal.

Teeeeeeeeeering jantje ik hoor net die nieuwe plaat van David Guetta en Sia: She-wolf. Wat een WERELDPLAAT zeg! Kreeg vet kippenvel! Zeker een dag-goedmaker. Deze gaat nog heel groot worden denk ik:

http://youtu.be/iwear1kxxuY

david guetta :roflol:

die is er al een tijdje toch? of kom je net onder je steen vandaan:P?

Echt? Ik kende em nog niet. Ik leef inderdaad onder een steen geloof ik ja. Kijk sowieso nooit televisie en radio luister ik ook eigenlijk zelden. Alleen in de auto eigenlijk. Niet omdat het allemaal k*t is....nou ja, eigenlijk dus wel. BNR luister ik tot ik het zware Linkse hippy-gelul niet meer kan aanhoren (op een BUSINESS radio, ****ing go figure!) en als ik per ongeluk Ruud de Wild hoor op 538 dan zie ik zo snel rood voor mn ogen dat het echt niet veilig is om mij de weg op te laten. Zelfde geldt voor Q, maar dan tijdens Jeroen van Inkel en is het geen woede maar depressie. De rest is te soft of te droevig.

nig*ah sorry :(

bulk begonnen:)

telefoon helemaal mooi gemaakt :cheer:

idd :(

wat heb ik goed geslapen vannacht, was lekker koel en was fuarking moe gister

Die brutale jongen weer..

one x

Terug
Naar boven