MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Meisje dat beweerde dat homos die op vrouwen vielen lesbisch waren :roflol:

Meisjes vallen op jongens
Homo's vallen op jongesn
Meisjes die op meisjes vallen zijn lesbo
Dus homo's die op meisjes vallen zijn ook lesbo

jackie-chan-wtf.png

Ze snapte ook niet waarom ik zei dat t maar goed was dat ze knap was en grote t**ten had :roflol: denk ik althans, want ze lachte heel lief en zei dankje :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 13:16 ----------

Die brutale jongen weer..

one x

Geen samsung

+1:p

Vandaag flink getild op werk, was dus al redelijk moe. Besloten om eindelijk de sample noxipro die hier al 2 maanden ligt te nuttigen (2servings). Smaakt naar limonade.. Ben benieuwd hoe het is vergeleken met dexaprine, zal wel ongeveer hetzelfde werken.

Heel mijn schema omgegooit, waardoor ik me nu 100% op massa richt met mind-muscle connection. kuur gaat niet meer door en wil toch flink wat kilos pakken komende maanden.. dan maar zo.. mijn schema was eerst 50% kracht 50% massa:o vandaag eerste MM training gehad het was hnnnnnnnnnggggggggggg :o

Heel mijn schema omgegooit, waardoor ik me nu 100% op massa richt met mind-muscle connection. kuur gaat niet meer door en wil toch flink wat kilos pakken komende maanden.. dan maar zo.. mijn schema was eerst 50% kracht 50% massa:o vandaag eerste MM training gehad het was hnnnnnnnnnggggggggggg :o
:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 17:40 ----------

Vandaag flink getild op werk, was dus al redelijk moe. Besloten om eindelijk de sample noxipro die hier al 2 maanden ligt te nuttigen (2servings). Smaakt naar limonade.. Ben benieuwd hoe het is vergeleken met dexaprine, zal wel ongeveer hetzelfde werken.
niet te vergelijken

:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 17:40 ----------

niet te vergelijken

Weet niet of het nog veel erger gaat worden maar ben nu helemaal opgefokt om te gaan trainen, dat word heerlijk zo!

Wel ongeveer net zo zwaar naar mijn gevoel, of het moet nog beter worden.

Weet niet of het nog veel erger gaat worden maar ben nu helemaal opgefokt om te gaan trainen, dat word heerlijk zo!

Wel ongeveer net zo zwaar naar mijn gevoel, of het moet nog beter worden.
PWO maakte mij helemaal opgefokt altijd, ongeacht het merk.

dexaprine merkte ik niks van

PWO maakte mij helemaal opgefokt altijd, ongeacht het merk.

dexaprine merkte ik niks van

Oh oke, van Dexaprine was ik de eerste paark eer ook helemaal opgefokt. Lekker zeg dit gevoel haha ik ga nu maar later mensen! Wens die arme barbells maar geluk @ sportschool

J/k te ecto om die barbells te breken

Prachtig stukje wielersport gezien toestraks. Contador die in een relatief simpele etappe vroeg aanvalt en al zijn concurrenten op achterstand fietst....Ok de slechte conditie van Rodriquez(&teamgenoten) en hulp van teamgenoot Paulinho en vriend Tiralongo hielp ook goed mee. :-)

Goede taktiek + goede renner = goede sport.

Dat training, Deeeee-liiiiiii-CIOUUSSSS

+ amper een crash, goed water gedronken tussendoor en meteen aan het eind mijn sample magnificent eringegooid (snelle koolhydraten vooral..)

Epic pump, kreeg mijn shirt nog net uit met flink gekloot,dat i like

Oud nieuws en hoax :p

Uit de middeleeuwen zelfs :roflol:

De sage over de blauwvingers vertelt dat Zwolle ten tijde van een wapenstilstand het klokkenspel uit de verbrande toren te koop aanbood aan Kampen. De Kampenaren zouden hiermee akkoord gaan, mits zij mochten bepalen hoe het bedrag werd betaald. Op een dag kwam er een wagen vol met geld: allemaal vierduitstukken en de Zwollenaren kregen blauwe vingers van het tellen van de koperen munten. Blauwvingers werd daarom de bijnaam voor de Zwollenaren.

"
Ridiculous hoax, but a good opportunity for some back of the envelope fun.
5 cent coins have passed the seigniorage point of parity: 5 cent coins cost more than 5 cents in materials and production; materials come to 7.36 cents at today's prices, total cost is supposedly above 11 cents (lets say...11.25 cents).
So not counting the cost of transporting such a huge number of coins, and looking at the cost of manufacturing (not commissioning) 20 Billion coins: It would make the payment effectively $2.25 Billion dollars.
The coins would weigh 100-thousand metric tons, which is roughly the total weight of 2 "Titanic" ships, or the same mass as 67% of all the gold mined in the history of man.
1 coin's volume is approximately .69cm3, so 20 Billion of them would have a volume of 13800m3: roughly 5.5 Olympic sized swimming pools. BUT: circular objects do not stack efficiently, there is that empty space between them, star shaped in square packing, or pointy-triangle shaped in the most efficient hexagonal packing. Hex packing has a density of around 0.9069, so the volume would be 13800m3 *(1/0.9069) which is 15216.67m3, or 487342 cubic feet.
That is assuming the coins aren't wrapped in cardboard tubes, then packed into boxes, and that they are stacked with perfect efficiency without falling everywhere and making a big pain in the arse mess. Can you imagine having to load the trucks like that? Jesus.
Anyway, brief research suggests one semi-trailer can carry 4085ft3 (only 120 trucks needed!) but the weight limits are going to be the limiting factor: 80000 pounds Maximum in California (much less for most roads, but it's tough looking up local route restrictions to Apple offices while sitting in Australia) which is 36.3 metric tons = 2755 truck loads.
Vastly more would be needed if they're going over restricted roads (9000, 6000 pound limits everywhere for example; 18,369 and 36,738 truck loads respectively.)
So there you go!"

niet mijn info, maar moest wel lachen toen ik het las :o

Terug
Naar boven