DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En toch blijf ik het vreemd vinden dat er nooit filmpjes voorbij komen.
@ Maxiamento LBS zeker![]()
Me kuiten 47 ongeveer. Me bovenbenen ook iets van 70 helemaal niet bizar groot. Maar heb wel een flinke ass. Misschien heeft het daarmee te maken
Kilo's man. Heb wel een foto van 190 maarja als ik ga trainen ga ik voor te trainen he niet om als een ijdelfuguur filmpjes te laten schieten schaam me eerlijk gezegd zoiets te vragen. Vind dat voor patsers

Kilo's man. Heb wel een foto van 190 maarja als ik ga trainen ga ik voor te trainen he niet om als een ijdelfuguur filmpjes te laten schieten schaam me eerlijk gezegd zoiets te vragen. Vind dat voor patsers
True that, pak ze nu al op een aparte dag samen met trapz en onder armen, merk wel vooruitgang, but still..
Er zijn ook mensen die 300 of 400 squaten, step up your game srs.
Hahahha ik hoef dat niet te doen
iPhone heeft vlakke rand dus die blijft wel rechtop staan

Ik squat 12x210 paralell 2 maal per week. U guys mad?
Maandag: Schouders/triceps
Dinsdag: Rug
Woensdag : rust
Donderdag borst/biceps
Vrijdag: benen
Zaterdag: kuiten/trapz/onderarmen
Foto van me 190 kilo squat. Jaar geleden getrokken. Inmiddels al een tijd geleden uit de broek gescheurd
![]()
Maar ja zo bijzonder is het toch niet? als je het altijd maar als bijzonder gaat beschouwen bereik je ook nooit wat. Vind het echt altijd maar klein denken hier en dan anderen proberen klein te houden. Bah echt jammer. Schijven 20, 20 ,20, 15 en dan rechts kun je beetje vaag nog een schijf van 10 zien zitten.