Alles 1 x per week.. Voelt dat wel lekker? Je zult t wel behoorlijk hard hitten dan
Ja voelt bij mij prima en idd mat alles echt hard af.
Eerst en vooral sowieso respect voor je squat maar ik vind dat je moet rekening houden met het feit dat niet iedereen hier traint voor maxed kracht stats.
Mijn stats zouden ook een stuk hoger kunnen liggen maar niet aan mijn huidige bf%. Ik squat veel liever 50kg minder op 10% dan dat ik een 200kg squat op 15+. Het is maar net waar je je prioriteiten legt. Dan heb ik nog niet eens over conditie gesproken, iets wat ik persoonlijk ook belangrijk vind.
Heheh, als je goed leest zie je dat die er geen reet om geeft wat iemand voor gewicht verzet.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 20:07 ----------
een of andere mode show hier op werk. ik loop een gang in om ff naar buiten te gaan, allemaal meiden die zich aan het omkleden zíjn... niiice
En dan geen foto's maken voor dbb bro's?

Wat meten je benen?
Ik train voor me plezier en ga meestal gewoon door de moties heen. Doe alles soms wel is wat harder als normaal maar ben er niet super serieus mee bezig. Ik vind dat je het leuk moet houden voor jezelf. Jezelf afstraffen moet je al op zo veel fronten in het leven
Wat liev