MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Alles 1 x per week.. Voelt dat wel lekker? Je zult t wel behoorlijk hard hitten dan

Ja voelt bij mij prima en idd mat alles echt hard af.

Eerst en vooral sowieso respect voor je squat maar ik vind dat je moet rekening houden met het feit dat niet iedereen hier traint voor maxed kracht stats.

Mijn stats zouden ook een stuk hoger kunnen liggen maar niet aan mijn huidige bf%. Ik squat veel liever 50kg minder op 10% dan dat ik een 200kg squat op 15+. Het is maar net waar je je prioriteiten legt. Dan heb ik nog niet eens over conditie gesproken, iets wat ik persoonlijk ook belangrijk vind.

Heheh, als je goed leest zie je dat die er geen reet om geeft wat iemand voor gewicht verzet.;)

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 20:07 ----------

een of andere mode show hier op werk. ik loop een gang in om ff naar buiten te gaan, allemaal meiden die zich aan het omkleden zíjn... niiice

En dan geen foto's maken voor dbb bro's?

son_i_am_disappoint.gif - 270132

in bad geweest

feelsgoodman

durf niet te vragen, hoe zal ik dat spelen?

Na bijna 10 uur werken even snel triceps kunnen trainen. 6 x 45kg + EZ stang skullcrushers, zonder spothulp :)

Hoe ziet je split eruit dan?

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 19:37 ----------

Om het te bewijzen op internet voor wat mannen die ik niet ken. Meh. :) Er zijn ook mensen die 300 of 400 squaten, step up your game srs.

Er zijn nog wel wat mensen die 300 RAW squatten, maar 400 toch niet.

Eerst en vooral sowieso respect voor je squat maar ik vind dat je moet rekening houden met het feit dat niet iedereen hier traint voor maxed kracht stats.

Mijn stats zouden ook een stuk hoger kunnen liggen maar niet aan mijn huidige bf%. Ik squat veel liever 50kg minder op 10% dan dat ik een 200kg squat op 15+. Het is maar net waar je je prioriteiten legt. Dan heb ik nog niet eens over conditie gesproken, iets wat ik persoonlijk ook belangrijk vind.

Ik heb nooit echt op kracht getraind. Het was gewoon een logische manier van progressie. Lichtere gewichten kwamen gewoon minder goed aan en zodoende ga je dan verhogen. Ik heb me nooit competitie gericht opgesteld en heb deze gevoelens ook niet. Dus het maakt mij helemaal niet uit wat jij of een ander squat. Mijn prioriteiten liggen eigenlijk nergens :o Ik train voor me plezier en ga meestal gewoon door de moties heen. Doe alles soms wel is wat harder als normaal maar ben er niet super serieus mee bezig. Ik vind dat je het leuk moet houden voor jezelf. Jezelf afstraffen moet je al op zo veel fronten in het leven :o en daar is mijn leven niet voor bedoeld :D

bf% is natuurlijk leuk en geeft ook even meer dat gevoel van dat je beter in je vel zit. Maar wat ik niet begrijp is dat mensen proberen massa te winnen op een laag vetpercentage. Door de jaren is me vetpercentage wel met 10% gestegen maar ik heb ook 30 kilo spiermassa erbij gekregen. 30 tegen 10 is niet zo gek. Bovendien kan je rekening houden met spiergeheugen als je gaat cutten en terug weer bulken. Dus zo gek doe ik het niet vind ik zelf. Maargoed zoals ik al zei doe ik het vooral omdat ik het leuk vind. Een echt laag vetpercentage zoals 8% is alleen maar een heleboel werk. Het type werk dat me niet super bevalt. Dus kies ik straks voor een percentage van 12 en daar ben ik gewoon tevreden mee. Met hier en daar misschien een gekke bui dat ik echt laag ga voor de zomers. Ik wil deze sport in ieder geval nooit te hard gaan stressen.

Je moet jezelf misschien wel af gaan vragen hoeveel progressie je nog verwacht als je maar blijft fixeren op het lichaamsvet. Ik zeg bouw eerst het frame en verbrand dan het vet.

Well said! Op het eind doe je het voor je eigen plezier.

Ik heb nooit echt op kracht getraind. Het was gewoon een logische manier van progressie. Lichtere gewichten kwamen gewoon minder goed aan en zodoende ga je dan verhogen. Ik heb me nooit competitie gericht opgesteld en heb deze gevoelens ook niet. Dus het maakt mij helemaal niet uit wat jij of een ander squat. Mijn prioriteiten liggen eigenlijk nergens :o Ik train voor me plezier en ga meestal gewoon door de moties heen. Doe alles soms wel is wat harder als normaal maar ben er niet super serieus mee bezig. Ik vind dat je het leuk moet houden voor jezelf. Jezelf afstraffen moet je al op zo veel fronten in het leven :o en daar is mijn leven niet voor bedoeld :D

bf% is natuurlijk leuk en geeft ook even meer dat gevoel van dat je beter in je vel zit. Maar wat ik niet begrijp is dat mensen proberen massa te winnen op een laag vetpercentage. Door de jaren is me vetpercentage wel met 10% gestegen maar ik heb ook 30 kilo spiermassa erbij gekregen. 30 tegen 10 is niet zo gek. Bovendien kan je rekening houden met spiergeheugen als je gaat cutten en terug weer bulken. Dus zo gek doe ik het niet vind ik zelf. Maargoed zoals ik al zei doe ik het vooral omdat ik het leuk vind. Een echt laag vetpercentage zoals 8% is alleen maar een heleboel werk. Het type werk dat me niet super bevalt. Dus kies ik straks voor een percentage van 12 en daar ben ik gewoon tevreden mee. Met hier en daar misschien een gekke bui dat ik echt laag ga voor de zomers. Ik wil deze sport in ieder geval nooit te hard gaan stressen.

Je moet jezelf misschien wel af gaan vragen hoeveel progressie je nog verwacht als je maar blijft fixeren op het lichaamsvet. Ik zeg bouw eerst het frame en verbrand dan het vet.

Ben het volledig met je eens bro! Zeker het eerste gedeelte, het laatste gedeelte dan weer niet :o.

Het is ergens gewoon persoonlijke voorkeur. Ik doe dit ook echt puur voor mijn plezier en ik geniet op nog zoveel andere vlakken even hard van het leven. Maar ik voel me gewoon beter op een laag bf% en met een betere conditie. Ik besef maar al te goed dat ik daardoor heel wat massa misloop, maar dat kan me eerlijk gezegd echt de ballen schelen, ik vind het nu best goed en ik hoef er niet nog 10kg spiermassa bij, tenzij dat aan hetzelfde bf% gebeurt :).

En idd 12% gemiddeld is gewoon mooi met af en toe eens gek doen richting de 8-9% en af en toe eens richting de 13-14% in de winter. Maar moest ik bulken naar 18 of 20% zou ik me echt slecht beginnen voelen. Ligt gewoon persoonlijk I guess :o. Enjah een heleboel werk, het gaat vooral om af en toe eens cutten en voor de rest genoeg cardio blijven doen en dan is een laag bf% goed haalbaar zelfs al ga je ieder weekend nog pinten gaan drinken en laat je je iedere keer volledig gaan.

Maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens, je traint gewoon voor jezelf.

dan zou je je in mijn lichaam erg slecht voelen :D

Na 6 weken weer kunnen squatten.. 50kg onder max maar toch. Voelt goed.

2 chicks gescoord vanavond :) Jamjam :D

Terug
Naar boven