- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmmm heerlijk:
- geen kater
- brunchen met croissant, pistolets en ice tea
- alleen eten, dus geen gezaag van ouders
- wat naar buiten staren en 2 eekhoorns in 't oog houden
- Beethoven staat op de achtergrond op
?
moest irl lachen 
Waarom zou ik in het ziekenhuis liggen?
moest irl lachen
Waarom zou ik in het ziekenhuis liggen?

Was gewoon zo'n momentje van niets doen, aan niets denken en rustig eten!Omdat het serieus klonk, je beschrijving alsof je in het ziekenhuis verbleef![]()

Mmmm heerlijk:
- geen kater
- brunchen met croissant, pistolets en ice tea
- alleen eten, dus geen gezaag van ouders
- wat naar buiten staren en 2 eekhoorns in 't oog houden
- Beethoven staat op de achtergrond op

Wat?

Kilo's man. Heb wel een foto van 190 maarja als ik ga trainen ga ik voor te trainen he niet om als een ijdelfuguur filmpjes te laten schieten schaam me eerlijk gezegd zoiets te vragen. Vind dat voor patsers
Foto van me 190 kilo squat. Jaar geleden getrokken. Inmiddels al een tijd geleden uit de broek gescheurd
![]()
Maar ja zo bijzonder is het toch niet? als je het altijd maar als bijzonder gaat beschouwen bereik je ook nooit wat. Vind het echt altijd maar klein denken hier en dan anderen proberen klein te houden. Bah echt jammer. Schijven 20, 20 ,20, 15 en dan rechts kun je beetje vaag nog een schijf van 10 zien zitten.
Eerst en vooral sowieso respect voor je squat maar ik vind dat je moet rekening houden met het feit dat niet iedereen hier traint voor maxed kracht stats.
Mijn stats zouden ook een stuk hoger kunnen liggen maar niet aan mijn huidige bf%. Ik squat veel liever 50kg minder op 10% dan dat ik een 200kg squat op 15+. Het is maar net waar je je prioriteiten legt. Dan heb ik nog niet eens over conditie gesproken, iets wat ik persoonlijk ook belangrijk vind.
Lol 10x210kg RAW squatten niet bijzonder? Geloof het heus wel dat er 190kg in je nek ligt, maar zo'n foto op quartersquat hoogte zegt natuurlijk ook niks. De stand van jouw voeten is ook merkwaardig voor de stand van jouw benen (vrij smal). Denk dat je zo niet eens op diepte zou kunnen komen al zou je het willen.
Dus eerst ergens over opscheppen (10x170kg atg is zeer respectabel) wat je hoogstwaarschijnlijk never nooit niet squat en dan gaan roepen dat je het niet belangrijk vindt. Does not cumpute.
want begin je gezeik ondertussen wel een beetje zat te worden 
Dat is ook niet heel aardig max...Ik vind het niet heel bijzonder nee. Zit er ook nog een knopje op jou wat je wat positiever maaktwant begin je gezeik ondertussen wel een beetje zat te worden
![]()