XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Iwo is toch een standaardpost op de balans fnie dan? Zo niet kijk dan gewoon wat de inkoopprijs was van de goederen van dit jaar

Iwo is toch een standaardpost op de balans fnie dan? Zo niet kijk dan gewoon wat de inkoopprijs was van de goederen van dit jaar

ja iwo komt eigenlijk standaard terug, gewoon inkoopkosten van een periode.

Maar ik heb dus geen cijfers. Maar toch bedankt voor je hulp, heeft me weer 5minuten gescheeld :)

ohja, en hoe kan ik trouwens aan de balans zien dat cateringsbedrijf X een dienstverlenend bedrijf is? lol

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 16:09 ----------

Hier nog eentje, 5 producten van een duurzaam cateringbedrijf. Roept u maar :D

In de les hebben jullie geleerd dat de mate van elasticiteit afhankelijk is van het soort goed waar het om gaat. Beschrijf de soorten goederen/diensten voor jullie bedrijf (richtaantal is 5 producten/diensten beschrijven indien dat mogelijk is). Beschrijf hierbij ook of het gaat om luxe producten, om schaarse producten etc. Zorg voor ongeveer 1/2 A4 tekst per persoon.

Lekkere training gehad :D

klein vraagje in log gepost. hoop dat paar kunnen helpen :) (zie signature)

Toch maar besloten nog even verder te bulken i.p.v. cutten :o

Toch maar besloten nog even verder te bulken i.p.v. cutten :o

1333248159337.jpg - 270668

ja iwo komt eigenlijk standaard terug, gewoon inkoopkosten van een periode.

Maar ik heb dus geen cijfers. Maar toch bedankt voor je hulp, heeft me weer 5minuten gescheeld :)

ohja, en hoe kan ik trouwens aan de balans zien dat cateringsbedrijf X een dienstverlenend bedrijf is? lol

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 16:09 ----------

Hier nog eentje, 5 producten van een duurzaam cateringbedrijf. Roept u maar :D

In de les hebben jullie geleerd dat de mate van elasticiteit afhankelijk is van het soort goed waar het om gaat. Beschrijf de soorten goederen/diensten voor jullie bedrijf (richtaantal is 5 producten/diensten beschrijven indien dat mogelijk is). Beschrijf hierbij ook of het gaat om luxe producten, om schaarse producten etc. Zorg voor ongeveer 1/2 A4 tekst per persoon.

Lol cateringproducten zijn toch nie zo moeilijk... Gwn pannen, oven, glazen, eten, drinken etc. Maar het is toch jouw bedrijf haha niet de onze

waarom stel je hem niet hier

waarom stel je hem niet hier

ok

Vraagje:
Ik doe nu volgende oefeningen voor rug:
ub 1:
BOR superset, bovenhands vs. onderhands
Low row close grip, plate loaded
ub2:
close grip latpulldown / variation
wide grip latpulldown

Pak ik met deze oefening volgende onderrug of is het wijs om eentje te vervangen door bv. pull ups close grip.

Liefst zou ik een 2de LB dag willen doen waarbij ik met Deadlift begin en daarna wat leg extensions en curls doe alleen dit kom nu niet uit qua tijd :(

Terug
Naar boven