- Waardering
- 77
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iwo is toch een standaardpost op de balans fnie dan? Zo niet kijk dan gewoon wat de inkoopprijs was van de goederen van dit jaar

ja iwo komt eigenlijk standaard terug, gewoon inkoopkosten van een periode.
Maar ik heb dus geen cijfers. Maar toch bedankt voor je hulp, heeft me weer 5minuten gescheeld
ohja, en hoe kan ik trouwens aan de balans zien dat cateringsbedrijf X een dienstverlenend bedrijf is? lol
---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 16:09 ----------
Hier nog eentje, 5 producten van een duurzaam cateringbedrijf. Roept u maar
In de les hebben jullie geleerd dat de mate van elasticiteit afhankelijk is van het soort goed waar het om gaat. Beschrijf de soorten goederen/diensten voor jullie bedrijf (richtaantal is 5 producten/diensten beschrijven indien dat mogelijk is). Beschrijf hierbij ook of het gaat om luxe producten, om schaarse producten etc. Zorg voor ongeveer 1/2 A4 tekst per persoon.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lol cateringproducten zijn toch nie zo moeilijk... Gwn pannen, oven, glazen, eten, drinken etc. Maar het is toch jouw bedrijf haha niet de onze
Toch maar besloten nog even verder te bulken i.p.v. cutten![]()
Heb dit echt na iedere week cut 
Toch maar besloten nog even verder te bulken i.p.v. cutten![]()

VP weet ik nietklein vraagje in log gepost. hoop dat paar kunnen helpen(zie signature)