koop wat in en noteer dat het over de datum isweet ik veel je hebt echt wel mazen
![]()
Dat moet weggegooid worden.. En dan moet je bij de apotheek werken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
koop wat in en noteer dat het over de datum isweet ik veel je hebt echt wel mazen
![]()

Dat mogen ze wel doen hoor, er werd 10x de huisarts gebeld met de vraag of die goed snik is, apotheken mogen dat doenJe mag jezelf niets voorschrijven
http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/08/genius-meme.jpg
---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 22:55 ----------
Ja en wat willen ze doen als iemand deca voorschrijft? Ze mogen niet vragen aan wie en waarom ze dat voorschrijven![]()
Gast wat de sterioden ophaalde had volgens mij niet eens een baan, volgens mij ziet die de sterioden (een deel) te verkopen, wat moet je met pregynl btw? zorgt toch dat je balls niet shrinken? wat moet je dan 15x 5000 ui
---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 22:57 ----------
Dat mogen ze wel doen hoor, er werd 10x de huisarts gebeld met de vraag of die goed snik is, apotheken mogen dat doen
Dat moet weggegooid worden.. En dan moet je bij de apotheek werken![]()

Je snapt het volgens mij niet, als hij als baan een wedstrijd bber is dan heeft die zowiezo kleine ballen, waarom pregynl? Gaat die heel zn leven lang pregynl nemen, ik zie de meerwaarde er niet in. Hij verkoopt ze vast en een apotheek mag het vragen volgens mij konden ze ook een klacht ergens indienen weet het niet en wil het ookniet vragen straks zeggen ze dat ik met er me teveel in meng. Btw die gast keek me ook ****ing raar aanJa ze mogen het wel vragen maar de huisarts mag er geen antwoord op geven.. Dacht ik althans..
En misschien heeft hij hele kleine balletjes?
misschien omdat ik ook lift ofzo?Je snapt het volgens mij niet, als hij als baan een wedstrijd bber is dan heeft die zowiezo kleine ballen, waarom pregynl? Gaat die heel zn leven lang pregynl nemen, ik zie de meerwaarde er niet in. Hij verkoopt ze vast en een apotheek mag het vragen volgens mij konden ze ook een klacht ergens indienen weet het niet en wil het ookniet vragen straks zeggen ze dat ik met er me teveel in meng. Btw die gast keek me ook ****ing raar aanmisschien omdat ik ook lift ofzo?

vet, strong want
het idee kwam van de misc
je hebt er een programma voor nodig dat 'rasterbator' heet, gemakkelijk te vinden via google
i see what you did there
Wel toch? Wat ik begreep was dat ze voor zichzelf dezelfde medicijnen mogen voorschrijven als die ze aan hun patienten mogen voorschrijven (ergo; medicijnen waar ze kunde over beschikken). Er zitten daarnaast wel enkele ethische voorwaarden aan de medicijnen die je jezelf mag voorschrijven (geen verslavende middelen bijv.) maar die kan je in principe aan je laars lappen.