Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Gast wat de sterioden ophaalde had volgens mij niet eens een baan, volgens mij ziet die de sterioden (een deel) te verkopen, wat moet je met pregynl btw? zorgt toch dat je balls niet shrinken? wat moet je dan 15x 5000 ui

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 22:57 ----------

Je mag jezelf niets voorschrijven

http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/08/genius-meme.jpg

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 22:55 ----------

Ja en wat willen ze doen als iemand deca voorschrijft? Ze mogen niet vragen aan wie en waarom ze dat voorschrijven :p
Dat mogen ze wel doen hoor, er werd 10x de huisarts gebeld met de vraag of die goed snik is, apotheken mogen dat doen

Gast wat de sterioden ophaalde had volgens mij niet eens een baan, volgens mij ziet die de sterioden (een deel) te verkopen, wat moet je met pregynl btw? zorgt toch dat je balls niet shrinken? wat moet je dan 15x 5000 ui

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 22:57 ----------

Dat mogen ze wel doen hoor, er werd 10x de huisarts gebeld met de vraag of die goed snik is, apotheken mogen dat doen

Ja ze mogen het wel vragen maar de huisarts mag er geen antwoord op geven.. Dacht ik althans..

En misschien heeft hij hele kleine balletjes?

Ja ze mogen het wel vragen maar de huisarts mag er geen antwoord op geven.. Dacht ik althans..

En misschien heeft hij hele kleine balletjes?
Je snapt het volgens mij niet, als hij als baan een wedstrijd bber is dan heeft die zowiezo kleine ballen, waarom pregynl? Gaat die heel zn leven lang pregynl nemen, ik zie de meerwaarde er niet in. Hij verkoopt ze vast en een apotheek mag het vragen volgens mij konden ze ook een klacht ergens indienen weet het niet en wil het ookniet vragen straks zeggen ze dat ik met er me teveel in meng. Btw die gast keek me ook ****ing raar aan :roflol: misschien omdat ik ook lift ofzo?

Je snapt het volgens mij niet, als hij als baan een wedstrijd bber is dan heeft die zowiezo kleine ballen, waarom pregynl? Gaat die heel zn leven lang pregynl nemen, ik zie de meerwaarde er niet in. Hij verkoopt ze vast en een apotheek mag het vragen volgens mij konden ze ook een klacht ergens indienen weet het niet en wil het ookniet vragen straks zeggen ze dat ik met er me teveel in meng. Btw die gast keek me ook ****ing raar aan :roflol: misschien omdat ik ook lift ofzo?

Hij was mirrin :roflol:

Maar goed, misschien moet die apotheek inderdaad eens vragen wat die kerel met die troep moet. Op zich heb ik niets tegen mensen die AAS voor eigen gebruik halen bij de apotheek, uiteindelijk gaat groot deel toch van eigen risico. Maar als die t haalt om te verkopen moet er toch wat aan gedaan worden..

u mirin nieuwe muurdecoratie?

351am50.jpg - 270948

2eusoz5.jpg - 270949

Ja :mad:

Moet ook echt eens zoiets hebben :D, moet echt epic motivatie zijn om wakker te worden en dat als eerste afbeelding te zien :). Naast Marley hehe :o.

Als je fapt zit je tegen die kerel aan te kijken
Als je een chick doet dan ziet zij dat lichaam en gaat ze gelijk vergelijken..

Maar goed, wel nice poster.

mirin
hoe gedaan?

ik zit er srs over te denken om gewoon zon heel ding te halen. weet alleen niet waar

(karma voor tips)

Op mijn nieuw werk loopt er een lekkere chick rond 10/10.

Voor er iemand foto's vraag: ik heb haar facebook nog niet gezien.

Je mag jezelf niets voorschrijven
Wel toch? Wat ik begreep was dat ze voor zichzelf dezelfde medicijnen mogen voorschrijven als die ze aan hun patienten mogen voorschrijven (ergo; medicijnen waar ze kunde over beschikken). Er zitten daarnaast wel enkele ethische voorwaarden aan de medicijnen die je jezelf mag voorschrijven (geen verslavende middelen bijv.) maar die kan je in principe aan je laars lappen.

Zijn er dokters aanwezig? ???

Terug
Naar boven