MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Net thuis vanuit het ziekenhuis .. nog even uit eten geweest bij de McDonalds als cheatmeal :) 2 big macs, 5 hamburgers en een milkshake aardbei :)

Zat zo in apotheek opeens hoor ik dit : '' Die bodybuilder komt zo zijn dingen ophalen, wat een **** dat die gewoon zomaar alles vergoed krijgt omdat die enkel spieren wilt kweken''

Blijkbaar is er een bber wat sterioden vergoed krijgt hier :roflol:

Kreeg zelfs deca....

Is het mogelijk om AAS via je huisarts te regelen? Vraag me dit al een tijdje af, huisarts hoeft in principe niet achter je keuze te staan maar kan je gedurende je kuur wel begeleiden qua het meten van bloedwaardes enzo toch?

Is het mogelijk om AAS via je huisarts te regelen? Vraag me dit al een tijdje af, huisarts hoeft in principe niet achter je keuze te staan maar kan je gedurende je kuur wel begeleiden qua het meten van bloedwaardes enzo toch?

In principe zou het niet mogelijk moeten zijn omdat het niets met gezondheid te maken heeft.

Maar goed, als je een chille huisarts hebt zal het zeker mogelijk zijn. In mijn familie zitten 3 huisartsen dus zal misschien wel kunnen krijgen.

Je kan het proberen met dat je goed spul wilt hebben en niet het risico wilt lopen dat je troep krijgt van undeground labs of wat dan ook.. Uiteindelijk kunnen ze je niet tegenhouden omdat ze geen informatie van patiënten naar buiten mogen brengen.

Als je aan de AAS gaat moet je klaar zijn om te sterven

Dan wel inderdaad. Wat houdt je tegen?

Jij

06f1a917_amazing_meme.jpg - 270942

:o

Best wel lelijk.. Nouja, als je ziet hoe ziekelijk veel je betaald voor de zorg..

Weet je wat het is, hoor dat de huisartsen worden gecontroleerd met wat ze voorschrijven en voor wat, als een huisarts je droog deca voorschrijft zonder reden dan hoort die zn licentie te verliezen, deca geef je bijna nooit man, misschien als je een spierziekte hebt of heel erge vorm van aids

word zelf huisarts :thumb:

Je mag jezelf niets voorschrijven

genius-meme.jpg - 270946

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 22:55 ----------

Weet je wat het is, hoor dat de huisartsen worden gecontroleerd met wat ze voorschrijven en voor wat, als een huisarts je droog deca voorschrijft zonder reden dan hoort die zn licentie te verliezen, deca geef je bijna nooit man, misschien als je een spierziekte hebt of heel erge vorm van aids

Ja en wat willen ze doen als iemand deca voorschrijft? Ze mogen niet vragen aan wie en waarom ze dat voorschrijven :p

helemaal niks

Terug
Naar boven