- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
naww 1 of 2 schepje NO explode te veel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daar zit toch niks speciaal in waar je manisch van kan worden...
tenzij je als een malle reageert op caffeine.
kheb zin in chocola
daar gaan je gainsZat zo in apotheek opeens hoor ik dit : '' Die bodybuilder komt zo zijn dingen ophalen, wat een **** dat die gewoon zomaar alles vergoed krijgt omdat die enkel spieren wilt kweken''
Blijkbaar is er een bber wat sterioden vergoed krijgt hier![]()
Kreeg zelfs deca....
Is het mogelijk om AAS via je huisarts te regelen? Vraag me dit al een tijdje af, huisarts hoeft in principe niet achter je keuze te staan maar kan je gedurende je kuur wel begeleiden qua het meten van bloedwaardes enzo toch?
Als je aan de AAS gaat moet je klaar zijn om te sterven

Best wel lelijk.. Nouja, als je ziet hoe ziekelijk veel je betaald voor de zorg..
Weet je wat het is, hoor dat de huisartsen worden gecontroleerd met wat ze voorschrijven en voor wat, als een huisarts je droog deca voorschrijft zonder reden dan hoort die zn licentie te verliezen, deca geef je bijna nooit man, misschien als je een spierziekte hebt of heel erge vorm van aidsIs het mogelijk om AAS via je huisarts te regelen? Vraag me dit al een tijdje af, huisarts hoeft in principe niet achter je keuze te staan maar kan je gedurende je kuur wel begeleiden qua het meten van bloedwaardes enzo toch?
Weet je wat het is, hoor dat de huisartsen worden gecontroleerd met wat ze voorschrijven en voor wat, als een huisarts je droog deca voorschrijft zonder reden dan hoort die zn licentie te verliezen, deca geef je bijna nooit man, misschien als je een spierziekte hebt of heel erge vorm van aids

weet ik veel je hebt echt wel mazen