AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

voor dat geld kan je die poster zelf halen?

ik ken nergens een plaats waar ze zo'n grote posters verkopen (is 2m x 1.20m) en ook niet precies die afbeelding
met dat programma kan je juist om het even welke afbeelding uitvergroten en er een poster van maken

10/10 chick bestaat niet man, get your facts right niggaz

Nieuwe gym, nieuwe motivatie, IM GONNA BE BIGGER, BETTER, STRONGER:D

het idee kwam van de misc
je hebt er een programma voor nodig dat 'rasterbator' heet, gemakkelijk te vinden via google

i see what you did there

Gelijk aan de gang geweest. Ben nog een beetje aan het spelen met de instellingen voor het juiste resultaat. Nog niet iets tegen gekomen wat mij echt bevalt.

Hoe heb je hem netjes uitgelijnd gekregen en opgeplakt?

Laatst bewerkt:
Gelijk aan de gang geweest. Ben nog een beetje aan het spelen met de instellingen voor het juiste resultaat. Nog niet iets tegen gekomen wat mij echt bevalt.

klinkt goed.. a.s. schoolvakantie behang van de muur halen en lijkt me wel gaaf om zo'n poster op de witgeplamuurde wand te hebben:)

Mooi programma, ben er ook nog mee aan het kloten :) Gelukkig dure printer thuis staan, dus dat komt wel goed :) !

Gister direct na trainen mijn proteïne Brownie gegeten, had je ze kwijlend/hongerig moeten zien kijken zeg, hongerige mofo's hahahahahahaha heerlijk :p

Maar moet ermee uitkijken, straks ken ik voor de hele sportschool gaan bakken :S

Alhoewel voor sommige dames daar... I wouldn't mind :cool:

Gister direct na trainen mijn proteïne Brownie gegeten, had je ze kwijlend/hongerig moeten zien kijken zeg, hongerige mofo's hahahahahahaha heerlijk :p

Maar moet ermee uitkijken, straks ken ik voor de hele sportschool gaan bakken :S

Gewoon als je jarig bent een hele schaal bakken :roflol:

Ik zeg verkopen jonge! Geld verdienen...

Hehhehe wel gelijk een goede indruk gemaakt dan :P

Nieuwe nickname : Brownie boy :what:

Haha daarom :p met een beetje geluk vraagt een mooie dame om t recept en dan moet je het natuurlijk niet meer weten en zeg je dat als ze haar email/nummer/facebook geeft je t haar wel zal sturen..:D

lekker uitgeslapen:D

Wow Faurk, heb gisteren een MRI gehad, en nu heb ik ineens een gave ... echt weird .. kan door kleren van vrouwen heen kijken .. echt zwaar raar ...

Wie weet een oplossing, word er gek van ..

Wow Faurk, heb gisteren een MRI gehad, en nu heb ik ineens een gave ... echt weird .. kan door kleren van vrouwen heen kijken .. echt zwaar raar ...

Wie weet een oplossing, word er gek van ..

Lost zichzelf op, vandaag vrouwen, morgen kerels en overmorgen alleen bejaarden.

Terug
Naar boven