- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
ik ben naar een copy center geweest, het was 30 euro
voor dat geld kan je die poster zelf halen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben naar een copy center geweest, het was 30 euro
Op mijn nieuw werk loopt er een lekkere chick rond 10/10.
Voor er iemand foto's vraag: ik heb haar facebook nog niet gezien.

het idee kwam van de misc
je hebt er een programma voor nodig dat 'rasterbator' heet, gemakkelijk te vinden via google
i see what you did there
Gelijk aan de gang geweest. Ben nog een beetje aan het spelen met de instellingen voor het juiste resultaat. Nog niet iets tegen gekomen wat mij echt bevalt.

Gister direct na trainen mijn proteïne Brownie gegeten, had je ze kwijlend/hongerig moeten zien kijken zeg, hongerige mofo's hahahahahahaha heerlijk
Maar moet ermee uitkijken, straks ken ik voor de hele sportschool gaan bakken :S
Alhoewel voor sommige dames daar... I wouldn't mind![]()

Gister direct na trainen mijn proteïne Brownie gegeten, had je ze kwijlend/hongerig moeten zien kijken zeg, hongerige mofo's hahahahahahaha heerlijk
Maar moet ermee uitkijken, straks ken ik voor de hele sportschool gaan bakken :S
Alhoewel voor sommige dames daar... I wouldn't mind![]()
Hehhehe wel gelijk een goede indruk gemaakt dan![]()
Nieuwe nickname : Brownie boy :what:
met een beetje geluk vraagt een mooie dame om t recept en dan moet je het natuurlijk niet meer weten en zeg je dat als ze haar email/nummer/facebook geeft je t haar wel zal sturen..

Wow Faurk, heb gisteren een MRI gehad, en nu heb ik ineens een gave ... echt weird .. kan door kleren van vrouwen heen kijken .. echt zwaar raar ...
Wie weet een oplossing, word er gek van ..