AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lulz krijg op facebook een bericht van total stranger:

"Hoi Rick, iets in deze foto stoort me. Zou je het erg vinden om de foto te verwijderen? Alvast bedankt."

met foto erbij (die ik gister op fb postte op feestje, 2 meiden die met hun tong tegen mijn gezicht aan zitten".

Ken m niet en hij kent die meiden ook niet wat n loser :roflol:

link naar zijn fb? :D

Vandaag benen getraind met een meisje dat ik begeleid, ze squaten vandaag 8x50kg flink onder par.... Ze squat gewoon veel dbbers uit, ik ben een goede coach :D

8x 50 en ze squat veel dbb'ers eruit? Trieste bedoeling hier dan :roflol:

spierpijn in mn bicep na rug training vrijdag

feelsgoodman

Lulz krijg op facebook een bericht van total stranger:

"Hoi Rick, iets in deze foto stoort me. Zou je het erg vinden om de foto te verwijderen? Alvast bedankt."

met foto erbij (die ik gister op fb postte op feestje, 2 meiden die met hun tong tegen mijn gezicht aan zitten".

Ken m niet en hij kent die meiden ook niet wat n loser :roflol:

:roflol:

Jij moet eens meer in logjes gaan lezen, Tuurlijk is 50kg niet zwaar...
En laat mij verdomme eens gewoon trots zijn op mijn eigen gemaakte bodybuilding chick

:roflol: dude dat jij lekker met een boner achter die chick gaat spotten snap ik nog wel :eyebrow:

:roflol: dude dat jij lekker met een boner achter die chick gaat spotten snap ik nog wel :eyebrow:

Im outta here

uploadfromtaptalk1349599795223.jpg - 32542

Zo'n gozer stond naast mij hanging leg raises te doen en in eens stonk het enorm naar poep, ik kijk opzij en zie die gozer die naast mij stond naar de kleedkamers lopen. Lolololol

Terug
Naar boven