ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Lost zichzelf op, vandaag vrouwen, morgen kerels en overmorgen alleen bejaarden.
Ai, dat zal beroerd zijn...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lost zichzelf op, vandaag vrouwen, morgen kerels en overmorgen alleen bejaarden.

Gelijk aan de gang geweest. Ben nog een beetje aan het spelen met de instellingen voor het juiste resultaat. Nog niet iets tegen gekomen wat mij echt bevalt.
Hoe heb je hem netjes uitgelijnd gekregen en opgeplakt?
Haha daarommet een beetje geluk vraagt een mooie dame om t recept en dan moet je het natuurlijk niet meer weten en zeg je dat als ze haar email/nummer/facebook geeft je t haar wel zal sturen..
![]()
ik heb een beetje gespeeld met de afmetingen totdat ik iets uitkwam waarbij iedere A4 mooi gevuld werd, zodanig dat ik geen A4's moest gaan verknippen.
verder heb ik de optie 'draw cutout line around rasterbated area' niet aangevinkt en dot size zet je best op 1mm om de afbeelding zo scherp mogelijk te maken.
na het printen dien je ook nog de witte randen (die de printer niet kan bedrukken) weg te knippen of snijden. ik heb dik fotopapier gebruikt en opgeplakt met van die klevende kauwgum, poster buddies
Pecs. This is an odd shot of me holding my chest muscle in my hand. I took it for dramatic effect and blurred the background to use it as an illustration.
hou houdt gewoon zijn manboob vast 

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
My right arm usually measures around 16 inches (40 cm) when my body fat is at a normal level.

Ben nog niemand tegen gekomen die zijn ellebogen de andere kant op kon buigen
![]()

Lulz krijg op facebook een bericht van total stranger:
"Hoi Rick, iets in deze foto stoort me. Zou je het erg vinden om de foto te verwijderen? Alvast bedankt."
met foto erbij (die ik gister op fb postte op feestje, 2 meiden die met hun tong tegen mijn gezicht aan zitten".
Ken m niet en hij kent die meiden ook niet wat n loser![]()
Lulz krijg op facebook een bericht van total stranger:
"Hoi Rick, iets in deze foto stoort me. Zou je het erg vinden om de foto te verwijderen? Alvast bedankt."
met foto erbij (die ik gister op fb postte op feestje, 2 meiden die met hun tong tegen mijn gezicht aan zitten".
Ken m niet en hij kent die meiden ook niet wat n loser![]()