XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

één keer toen ik van bij woopy kwam, kon ik me niet meer omdraaien om achteruit te rijden, dat was wel iets minder dat, maanden naar de kiné gemoeten en een eternal mangina tegenover strongman fffuuuu

FFUUUUUUUU

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Half dood gaan is voor mietjes! Niks voor mij dus.

:o:o
40%20no%20cheer.gif

strong judgement

"als je lichaam een beetje lastig doet" :o

doe eens samen met mij een deadliftsesh en zeg dan eens dat "je lichaam een beetje lastig doet" :D
Kom maar op hoor :D

Klopt, of als je een auto zonder stuurbekrachtiging hebt (file)parkeren en sturen. Ik heb zelf gelukkig die ellende niet, maar een maat van me wel. xD

Toen ik een halfjaar op de antillen zat had ik een oud barrel zonder bekrachtiging. Ik trainde daar 's avonds. Als ik dan terugkwam en de auto dan voor stond riep ik richting de open plaats van ons studentencomplex waar iedereen altijd zat. Kwam dan altijd iemand aangelopen om dat ding in het vak te krijgen lol

Een normale auto zonder stuurbekrachtiging is nog goed te doen. Als je daar al moeite mee hebt na een training..

Ik heb een poos rond gereden in een oude amerikaanse pick up truck met 36" banden eronder zonder stuurbekrachtiging. Als je dan instapt in een normale auto zonder stuurbekrachting gooi je hem nog zo rond.

In before "verkapt kijk mij sterk zijn zonder stuurbekrachting" onzin.. :trollface:

Kleine mannetje wat altijd vrolijk wakker wordt :)

---------- Post added 19 November 2012 at 16:35 ----------

Mensen die helemaal blij waren nadat ik 2 dozen strooigoed en 1 doos taaitaai geregeld had.

Vriend loopt stage bij 1 of ander buurthuis gebeuren dus met mijn ultieme hossel skills ff andere vriend gevraagd die bij bolletje (inb4 sluik reclame) werkt en kan morgen die zooi komen halen.

En barbarian powerrack binnen gekregen, nu al die zooi naar boven slepen :roflol:
Strooigoed en taaitaai? Dafuq, rare mensen die nederlanders

@ rack:

Strooigoed en taaitaai? Dafuq, rare mensen die nederlanders

@ rack:

Sinterklaas jongen

En ik liet t rek omflikkeren :roflol:

Zit nu een deuk in de muur maar t rek is gelukkig nog heel :rolleyes:

---------- Post added 19 November 2012 at 16:42 ----------

Haha :roflol:

Dat mannetje wilde ik ook al een opmerking over maken maar hield me in

Nieuwe leren jas, lijk ik nog minder 17 en allochtoon.

hoeveel heb je betaald, pinda?

Ik zou ook wel een leren jas willen

Schouders getraind zonder pijn :)

Altijd lekker, had je blessures?

Mijn dag is goed omdat ik weer bijna beter ben, 3kg kwijt vorige week FFFFFFFUUUUUUUUUUUU

Heb al maanden vaak last van m'n schouders bij triceps/borst/schouder trainingen... Ook soms buiten trainingen om, lijkt nu beter te gaan.

xzxzyxyzy is eens niet online

Terug
Naar boven