Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwark eten gaat weer zonder problemen, kwam echt mijn neus uit afgelopen maand. Maar 2 weken gestopt met het eten ervan en vind het nu eigenlijk wel weer lekker.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik eet al 2 jaar kwak en ik lust er wel pap van inmiddels![]()
Zo lekker de honden uitlatenaltijd leuk.
Is altijd wel een mooi moment om de kwark te eten
Zo lekker de honden uitlatenaltijd leuk.
Is altijd wel een mooi moment om de kwark te eten
Sinds ik kwark eet tijdens het uitlaten van de hond maak ik de gains van mijn leven..
Ik vraag me serieus af hoe mensen kijken als jij langs komt lopen met je bakkie kwark![]()
Mensen kijken mij al raar aan als ik voorbij komen lopen

Je ziet t ook niet elke dag, iemand die zijn auto uitlaat![]()
Sinds ik kwark eet tijdens het uitlaten van de hond maak ik de gains van mijn leven..
Ik vraag me serieus af hoe mensen kijken als jij langs komt lopen met je bakkie kwark![]()
Uitgeschreven bij de HU, schoot helemaal niet op. Heb srs totaal nog geen 60 studiepunten, en dit is me 4e jaar hier.![]()
Net een grote boodschap afgeleverd op de wc, onder werktijd. M'n dag kan niet meer stuk.
Net een grote boodschap afgeleverd op de wc, onder werktijd. M'n dag kan niet meer stuk.