Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Asus heeft in ieder geval de meest belachelijke klantenservice en RMA service ooit. :)

500 euro heb je ook geen alienware, en die blast die Mac omver.

Ik zit zelf op een BTO laptop momenteel.

Alienware is het meest zinloze spul ooit.

Koop een fatsoenlijke game pc als je zo graag wilt gamen..

---------- Post added 28 November 2012 at 18:35 ----------

Ik dacht al dat je me ging teleurstellen :D

Haha t heeft geen zin om te zeggen dat hij meer dan 2x zoveel moet gaan uitgeven voor een mac omdat hij dat toch niet gaat doen :p

Asus heeft in ieder geval de meest belachelijke klantenservice en RMA service ooit. :)

500 euro heb je ook geen alienware, en die blast die Mac omver.

Ik zit zelf op een BTO laptop momenteel.

Had even zoekfunctie gebruikt en kwam toen ook bij die BTO laptops uit. Ben je er positief over? Redelijk onbekend, dus dat is wel 'eng'.

Vriend van me heeft ook een Macbook van 1800+ waar hij op msn't + wat internet en pr0n. Geen games en geen zware spellen.. :roflol:

Die andere vriend met die Alienware M17x draait wel zware spellen + programma's..

Heb vernomen dat de klantenservice van asus suckt! (dacht dat dat verhaal van jou kwam?) M'n broer heeft een Dell, en aangezien hij hem gekocht heeft in de tijd dat hij 100% pc nerd was kan dit dus geen slecht merk zijn. En Toshiba zegt me vrij weinig...

Ik kan prima met windows pc's omgaan alleen ik heb er geen zin om tijd in te stoppen.

Kijkend wat ik minder tijd ben aan tijd omdat ik alles van apple heb verdien je die zooi zo terug.

Voordat je je windows pc eindelijk werkend hebt na aankoop ben je al een dag bezig met gemak..

Ben er tot nu toe positief over ja. :)

Ik kan prima met windows pc's omgaan alleen ik heb er geen zin om tijd in te stoppen.

Kijkend wat ik minder tijd ben aan tijd omdat ik alles van apple heb verdien je die zooi zo terug.

Voordat je je windows pc eindelijk werkend hebt na aankoop ben je al een dag bezig met gemak..
Dat weerspiegelt alleen maar je onkunde wat betreft computers. Windows 7 heb ik incl. service pack binnen 'n half uur geinstalleerd.

En noem eens een voorbeeld wat jij sneller voor elkaar krijgt op een Mac. De enkele gevallen die ik tegenkom die ik niet snel voor elkaar krijg op Windows, krijg ik anders wel snel klaar op m'n Ubuntu.

Note: ik kan tegelijk Ubuntu en Windows draaien op 1 pc op 2 beeldschermen, kan een Mac ook tegelijk een Linux distro draaien in een sandbox? (srs question)

Laatst bewerkt:
Dat weerspiegelt alleen maar je onkunde wat betreft computers. Windows 7 heb ik incl. service pack binnen 'n half uur geinstalleerd.

:roflol:

Laatst nog samen met een vriend een oem windows 7 geinstalleerd..

Voordat die uberhaupt klaar was waren we al 2 uur verder ofzo en dan nog al die bloatware er af gooien.

---------- Post added 28 November 2012 at 18:46 ----------

En noem eens een voorbeeld wat jij sneller voor elkaar krijgt op een Mac. De enkele gevallen die ik tegenkom die ik niet snel voor elkaar krijg op Windows, krijg ik anders wel snel klaar op m'n Ubuntu.

Windows op een laptop faalt gewoon wanneer je geen muis hebt, macbooks zijn prima te bedienen met de touchpad.

:roflol:

Laatst nog samen met een vriend een oem windows 7 geinstalleerd..

Voordat die uberhaupt klaar was waren we al 2 uur verder ofzo en dan nog al die bloatware er af gooien.
Is je vriend ook al geen held wat dat betreft.
Windows op een laptop faalt gewoon wanneer je geen muis hebt, macbooks zijn prima te bedienen met de touchpad.
Ok, noem maar eens een experiment op die enkele minuten beslaat in totaal. Recorden we beide onze beeldschermen (of kan dat niet op een Mac:)?) Durf ik te wedden dat ik met mijn touchpad sneller ben dan jij op je Mac.

Is je vriend ook al geen held wat dat betreft.

Valt best mee..

Windows op mijn mac installeren heeft inderdaad maar een uurtje gekost inclusief wat programma's installeren. Al die troep die mee komt op die oem machines maakt t er niet sneller op.

Maar goed, pas wanneer je een maand met een mac werkt realiseer je je pas hoe goed t werkt.

GVD Arnodsi als je kvk wilt moet je wel posten man :D

Valt best mee..

Windows op mijn mac installeren heeft inderdaad maar een uurtje gekost inclusief wat programma's installeren. Al die troep die mee komt op die oem machines maakt t er niet sneller op.

Maar goed, pas wanneer je een maand met een mac werkt realiseer je je pas hoe goed t werkt.
Digibeet, dat ligt niet aan Windows, dat ligt aan die crappy B-merken zoals Acer. Windows OEM komt zonder bloatware :roflol:

Ja, mijn BTO bijv.

En anders:
Format je HDD, stop er een gedownloadde dvd in van Windows 7, en herinstalleer hem, key zit onderaan je laptop, geen dank. :)

Nadeel is dat je dan de drivers mist :rolleyes:

Maar goed, heb jij uberhaupt een mac gehad gedurende een langere periode dan t duurt om ergens aan te wennen?

Terug
Naar boven