MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Jawel euhhh

Test-e 500MG en nog wat, heftig kuurtje was t geloof ik. (niet dat ik veel van aas weet.)

Maar hij begon pas met kuren tegen de zomer, dus ik zit goed.
En anders pech :(

500mg is niet zo veel :o

En dan nog is 6 kilo pakken in 2 weken vrijwel onmogelijk :p

Ga je srs kuren in de zomer xyzyx?

500mg is niet zo veel :o

En dan nog is 6 kilo pakken in 2 weken vrijwel onmogelijk :p

Jup, zo snel droogtrainen ook. Zullen zien wie er wint, je moet wel op tijd roepen als je buffer denkt te zijn. Ik zal roepen wanneer ik 6-pack heb.

back on topic:

Wat maakte vandaag mijn dag goed?

Weddenschap met I-ecto-I afgesloten die die gaat verliezen. Dan mag ik hem een leuke signature verzinnen. :devil:

Suggesties voor een leuke signature zijn altijd welkom, je mag ze alvast in mijn karmabalk naar me sturen, ik gebruik de leukste!

Weer ff 3 potten Gaspari Probiotic besteld mmm :D

Bespreek dit lekker in het ecto battle topic.

Ligt er aan of ik t verantwoord acht of niet:p

Als jij gaat kuren , bereikt DBB het laagste niveau ooit .

Dan word jij het toonbeeld van hoe een onverantwoord iemand grijpt naar synthetische testosteron omdat ie geen karakter en verstand heeft .

Laatst bewerkt:
Lekker dagje vrij, heerlijk :)

hahah zyx, ik dacht dat ze aan het ouwehoeren waren maar je denkt er dus serieus over na. Gewoon eerst trainen dude. Ik zal binnenkort wel een paar foto's posten van mijzelf hoe ripped ik wel niet ben met mijn 67kg ;) Dan wil je niet meer. :)

hahah zyx, ik dacht dat ze aan het ouwehoeren waren maar je denkt er dus serieus over na. Gewoon eerst trainen dude. Ik zal binnenkort wel een paar foto's posten van mijzelf hoe ripped ik wel niet ben met mijn 67kg ;) Dan wil je niet meer. :)

Haha ik zit bijna op 70 :p

En er over na denken, ja. Maar heb me nog niet verdiept in alle zooi er omheen, bloedtests, zaad invriezen, hartfuncties checken enz. Voor ik een spuit zet zorg ik dat ik zeker weet dat het verantwoord is :p .

Gok dat t waarschijnlijk winter volgend jaar zal zijn, op zijn vroegst :p

Terug
Naar boven