aannames maken over forumleden, waar.
vetgedrukte: onwaar, ben je weer mis in, is om andere mensen aan het lachen te brengen
Als missnuke werkelijk 1 van die tokkies was die een 'ongelukje' had op haar 23 en geen enkele grip heeft op haar leven, heeft ze idd geen doorzicht. Als ze dat niet kan erkennen en er een gevoel voor humor over hebben (zoals dit vaak het geval is bij dit soort mensen) is dat haar probleem, niet het mijne
In werkelijkheid is missnuke dus blijkbaar niet 1 van deze tokkies, dus waarom zou het dan uitmaken als ik zo'n grapje maak?
Is zo'n beetje van dezelfde aard als wanneer mensen grapjes maken vanuit hun vooroordelen jegens bodybuilders. Persoonlijk lach ik er dan een keertje mee en leg ze uit hoe het werkelijk zit... nemen ze het aan, no hard feelings, nemen ze het niet aan, ben ik er klaar mee

Wat jullie doen is onmiddelijk boos worden, en als dan blijkt dat het helemaal niet zo offensief bedoelt was blijven jullie nog steeds boos. Moet een moeilijk leven zijn als je je zo emotioneel laat beinvloeden door wildvreemden