- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
dikke 32kg flies incline alles 10 reps alles zwz jwtz brah
Pics!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dikke 32kg flies incline alles 10 reps alles zwz jwtz brah
Doet me denken aan augustus/september toen hij een ban had aangevraagd voor tijdens zijn examens zodat hij zich beter zou kunnen concentreren.
Ban was afgelopen en angelus post een hele lijst met dingen die hij wou zeggen/quoten![]()
Dit gaat nergens overik weet niet goed wat hiervan te denken ;D
Moet tog wa als je fittie heb mej je tjik :S
Het antwoord zit niet in jouw kont, maar in haar mond.
Lactobacillus salivarius?Het antwoord zit niet in jouw kont, maar in haar mond.
:S:S:S:S Ik bedoel dat je erover moet praten met haar ;S
Dat heb ik gedaan en zodoende werd ze pissed. Mocht ze zo blijven doen zal ik er weer naar vragen morgen/zaterdag. Het is in mijn ogen nogal overreacting, maar daar ga ik mooi niet in meewil niet zeggen dat je haar niks kan vragen toch? zou gewoon vragen wat er is, moet er toch n keer uit komen, beter op moment dat jij ernaar vraagt dan dat iemand anders het doet..

Als dat een oplossing voor alles is wil ik ook wel even stevig in mijn reet genaaid worden.

roidrage bro?**** Loptr, als ik jouw posts bekijk ben je letterlijk heel de dag discussies aan het lopen aannaaien met iedereen, jij moet echt eens goed in je kont genomen worden

de 2de die zomaar een onwaarheid verzintDoet me denken aan augustus/september toen hij een ban had aangevraagd voor tijdens zijn examens zodat hij zich beter zou kunnen concentreren.
Ban was afgelopen en angelus post een hele lijst met dingen die hij wou zeggen/quoten![]()

enige wat ik op dbb heb gedaan tijdens mn ban is in sexy pics rondgehangen voor pr0n 
they have turned on meVroeger hield anuslus nog inhoudelijke discussies omtrent religie en ethiek in de daarvoor bestemde subfora. Nu houdt hij discussies over discussiëren![]()
Vermoeiend ook om al die posts door hem geparafraseerd terug te lezen, waarbij hij de anderen wijst op hun ontwijkend pareren en foutief redeneren.

**** Loptr, als ik jouw posts bekijk ben je letterlijk heel de dag discussies aan het lopen aannaaien met iedereen, jij moet echt eens goed in je kont genomen worden
Hoody heeft keiharde buttcoïtus met waterpoloer, wist je dat nog niet?
Hoody wil keiharde buttcoïtus met waterpoloer, wist je dat nog niet?
Wie zal de taker zijn? Wie zal de taker zijn?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]