AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

iemand hier leidinggevende/directeur van een bedrijf ? moet 10 vragen stellen mbt arbo en kan geen bedrijf vinden die me terugmailt..

is opdracht van school en moet morgen af

Mail mij maar en ik bedenk wel wat leuks, je gaat nooit voor morgen een echt bedrijf vinden

gaat erom dat hij een bedrijfsemail of telefoonnummer zodat als hij het niet gelooft hij kan bellen en verifiëren..

anders had ik wel fake email aan gemaakt.

Ben met hem aan het pmen. Hoop dat ie men vragen beetje kan beantwoorden. Zou me uit de brand helpen. Want kreeg alleen maar emails van nee zoek maar ander bedrijf

Zijn helaas nogal wat vragen m.b.t. de arbo ed. waar ik geen drol mee te maken heb hehe.

its-something.jpg

En anders geef je toch gewoon een of andere ingewikkelde uitleg waaruit de prof zelf niets kan afleiden?

vrijdag eerste job als privechauffeur :D, mag rijden voor "komen eten"

vrijdag eerste job als privechauffeur :D, mag rijden voor "komen eten"
De standaarden van dat programma zijn sinds dit jaar serieus omlaag gegaan dus verbaasd me niet :dunno:

Dus mss zien we eens op tv hoe ecto je wel bent :trollface:

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 19:09 ----------

iemand hier leidinggevende/directeur van een bedrijf ? moet 10 vragen stellen mbt arbo en kan geen bedrijf vinden die me terugmailt..

is opdracht van school en moet morgen af
Try bodyenfitshop, hebben me ook eens geholpen. Wel laat dat je ermee komt en onvriendelijk dat je van hen nu gaat eisen dat ze onmiddellijk op antwoorden als ze willen antwoorden.

Kan dit niet liggen aan de opzet van de emails die je verstuurde?
Zou ik ook denken :roflol:

Zou ook wel makkelijk zijn, concurrent wil iets weten...zal ze even emailtje sturen en zeggen dat ik student ben. Altijd persoonlijke aanpak met bedrijf waarmee je op de een of andere manier connectie mee hebt. Zo was het voor mij niet moeilijk om b&f om wat hulp te vragen voor een taak die ik had.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 19:11 ----------

@Newinthegame, welke afstudeerrichting?

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 19:12 ----------

Niet mailen, altijd bellen of langsgaan ;)
Ja dat doe ik ook. Veel sneller antwoord.

Alleen als het dan mislukt krijg je gezaag van school dat je emails niet kan tonen dat je moeite gedaan hebt:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Zou ik ook denken :roflol:

Zou ook wel makkelijk zijn, concurrent wil iets weten...zal ze even emailtje sturen en zeggen dat ik student ben. Altijd persoonlijke aanpak met bedrijf waarmee je op de een of andere manier connectie mee hebt. Zo was het voor mij niet moeilijk om b&f om wat hulp te vragen voor een taak die ik had.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 19:11 ----------

@Newinthegame, welke afstudeerrichting?

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 19:12 ----------

Ja dat doe ik ook. Veel sneller antwoord.

Alleen als het dan mislukt krijg je gezaag van school dat je emails niet kan tonen dat je moeite gedaan hebt:rolleyes:

Als je na telefonisch gesprek bent afgewezen gewoon alsnog mail sturen als bewijs voor school

Doet hij aan BB dan? Zo kwam ik ook namelijk bij haar uit. Ze heeft meerdere in vriendenlijst die aan BB doen. En die reacties bij sommige foto's.. :P

Jonathan? Ja hoor :p die werkt bij vitamins en more; zie m altijd posten dat ie naar de Mr O gaat en meet en greats heeft met Ronnie C, Roelly, Phil,.. :D

Terug
Naar boven