Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lol, ik heb Jonathan Later als gezamelijke vriend met die griet?

Doet hij aan BB dan? Zo kwam ik ook namelijk bij haar uit. Ze heeft meerdere in vriendenlijst die aan BB doen. En die reacties bij sommige foto's.. :P

oh lawld, dat wijf was ook bij Phill Heath, die bish gaf hem ook nog een kus, Phill was not amused. sowiesoe iritant wijf, ging beetje met jonathan en paar andere aanpappen daar en mocht toen met phill praten zonder te wachten, ik heb gvd met aantal mede dbb'ers een uur in de rij gestaan.

Jonathan? Ja hoor :p die werkt bij vitamins en more; zie m altijd posten dat ie naar de Mr O gaat en meet en greats heeft met Ronnie C, Roelly, Phil,.. :D

Haha oke, dat verklaard dan waarom hij in haar lijst staat. Zij geilt op BB'ers, en hij mischien op butt meat. :D

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 20:29 ----------

oh lawld, dat wijf was ook bij Phill Heath, die bish gaf hem ook nog een kus, Phill was not amused. sowiesoe iritant wijf, ging beetje met jonathan en paar andere aanpappen daar en mocht toen met phill praten zonder te wachten, ik heb gvd met aantal mede dbb'ers een uur in de rij gestaan.

Haha wat een attention wh*re. :p wel vet dat je daar bent geweest man!

Een goeie work out :)

De standaarden van dat programma zijn sinds dit jaar serieus omlaag gegaan dus verbaasd me niet :dunno:

Dus mss zien we eens op tv hoe ecto je wel bent :trollface:

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 19:09 ----------

Try bodyenfitshop, hebben me ook eens geholpen. Wel laat dat je ermee komt en onvriendelijk dat je van hen nu gaat eisen dat ze onmiddellijk op antwoorden als ze willen antwoorden.

Ik zal niet in beeld komen, maar zal het proberen zodat je mijn ecto lijfje kan zien

Een zeer goede nachtrust gehad :)

M'n overburen zijn vergeten de lakens binnen te halen. :roflol:!

Haha mijn muissnelheid staat echt ****ing hoog :roflol:

geslaagd voor me rijbewijs :clap:

haha ik ga ff kijken of ik hem met spoed ga aanvragen of niet, misschien kan ik dan zaterdag al ophalen en autorijden haha

haha ik ga ff kijken of ik hem met spoed ga aanvragen of niet, misschien kan ik dan zaterdag al ophalen en autorijden haha

kost wel een stuk meer, en het is al zo duur :p was wel raar om alleen auto te rijden, niet meer iemand erbij die hele tijd op je vingers zit te kijken

Gewoon spoed en gassen

20 euro als het goed is, haha lijkt me ook wel maar ook super chill om gewoon alleen te rijden :P

Terug
Naar boven