mesoectosaurus
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 589
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lokale eetwedstrijd (onder kennissen) gewonnen met 3 pizza van dr oetker en 8 sneden brood(3 met mosselsalade, 1 met zalm).
Not even a challenge, nummer 2 kreeg amper de pizzas op nummer 3 gaf er na 2 de brui aan toen hij zag dat ik al zowat voorbij de 3de was
Zijn er trouwens officiele eetwedstrijden in België?

Pas nou maar op met je bf% Calyptus, het wordt wel een beetje hoog nu![]()

lokale eetwedstrijd (onder kennissen) gewonnen met 3 pizza van dr oetker en 8 sneden brood(3 met mosselsalade, 1 met zalm).
Not even a challenge, nummer 2 kreeg amper de pizzas op nummer 3 gaf er na 2 de brui aan toen hij zag dat ik al zowat voorbij de 3de was
Zijn er trouwens officiele eetwedstrijden in België?
Nice gains man. Ik vraag me af hoeveel ik meer kan eten dan een gemiddelde jongen van 19 jaar. Heb soms echt zieke vreetbuien...
ken maar 1 iemand die me kan outeaten(persoonlijk, tov furiouspete ben ik kleine eter) en dat is squatbeast
Squatbeast is Jimmy Laureys toch? Heb je samen met hem gegeten?

aye, werkte met hem samen.
Samen nog op tv geweest en alles![]()

Nice! Komt op mij over als één van de sympathiekste Vlamingen die ik 'ken'![]()
ken hem ook op iets minder sympathiekere wijze, maar is zeker top kerel.
Als heb ik hem al tijd niet meer gezien, en wat ik over hem hoor vind ik quite sad.
Hmm, nu je het zegt staat er me iets van bij dat hij een conflict had met zijn ex-vrouw ofzo..
aye, werkte met hem samen.
Samen nog op tv geweest en alles![]()
Jy bent op ketnet geweest? ( srs las ik op wikipedia)